• Tanta

    Vara feg eller inte

    Träffade en kille för lite mer en 1 vecka sedan, han raggade upp mig på affären.

    Fick mitt nr och vi har pratat i telefon långa samtal, sms:at under veckan som gått.

    Nu kom han ner hit, vi bor 2 timmar ifrån varandra, för sitt jobb.

    Så han kom hit till mig o det vart en trevlig kväll, både umgänges mässigt o senare trevlig stund ihop. Men jag kände att jag inte ville gå hela vägen, han var helt med på det..

    Han skulle stanna o sova men helt plötsligt fick han panik när det var dags för att försöka somna o skulle över till sin övernattningslägenhet för att få sova ordentligt några timmar. Hade jour från kl 6.

    Men kändes ändå helt okej när vi skildes åt.

    Vart mest orolig att han vart så stressad, för hans egen skull/hälsa.

    Hördes inte dagen efter, men han kanske behövde jobba hade ju jour.

    Men jag skickade 1 sms på kvällen, typ godnatt. Inget svar men han kan inte svara om hann jobbar så var just då inget mer med det. Idag skulle det vara ledigt för att jobba från i kväll igen o till måndag morgon. Flyga lång tur tor.

    Så jag ringde på dagen. Inget svar o han har inte ringt tillbaks.

    Då jag helt klart är intresserad så blir jag lite stressad. Tänker han dissa bort mig eller bara upptagen eller behöver tid..

    Gjorde jag bort mig på natten när jag bromsade..

    Men kändes inte så o borde inte ha betydelse om han inte är en skit o då e han ju ändå inget att ha.

    Har jag varit för på med sms igår kväll o ringa idag.

    Tankarna snurrar o nu får jag hålla mig i skinnet när han jobbar.

    Men sedan då bara skita i det om han inte återkopplar eller berätta att jag verkligen är intresserad o vill ses igen, för att få ett svar vad han vill? Vi är ju inte ungdomar så även om jag känner mig som det just nu!

    Vad det snurrar i huvudet o jag behövde skriva av mig.

  • Svar på tråden Vara feg eller inte
  • KittyK80

    Låter ju inte så positivt tyvärr ... Tycker inte att du ska berätta att du intresserad. Förmodligen vet han det redan och han har lämnat din bostad, inte svarat på sms och telefonsamtal. Det är nog bara att släppa tyvärr.

  • Tanta

    Ja jag vet väl egentligen att jag sla låta det va.

    Vi får se vad som händer under helgen.

    Men någonstans hoppas man ju.

  • Tecum

    Låter som att det inte klickade för honom och det har inget att göra med att ni inte hade sex. Troligen blev han lättad att ni inte blev mer involverade med varann. Du har inte gjort något fel, inte han heller. Det är bara att avvakta men det ser inte alltför ljust ut för er.

Svar på tråden Vara feg eller inte