• alvaaaaaa

    NUB-teorin, någon som vill gissa?

    Någon som skulle vilja gissa könet på min lilla älskling? Bryr mig självklart inte vad det blir, men alltid kul att veta såklart ?? (Vecka 12+1)



    Har fler bilder om dessa är otydliga

  • Svar på tråden NUB-teorin, någon som vill gissa?
  • alvaaaaaa

    Wow tack för svaren! Hade varit kul att veta hur ni ser det? Förstår nämligen inte vad man ska kolla på :)

  • Anonym (Proffs)
    alvaaaaaa skrev 2021-08-20 19:40:02 följande:

    Wow tack för svaren! Hade varit kul att veta hur ni ser det? Förstår nämligen inte vad man ska kolla på :)


    Om du tittar noga på första bilden så ser du ett vitt streck mellan bebisens ben. Beroende på hur den är vinklad så man kan avgöra könet. Är den rak eller nästan nedåtpekande är det en flicka. Är den vinklad något uppåt (30grader eller mer) då är det en pojke :) denna är tydligt vinklad uppåt.
  • alvaaaaaa
    Anonym (Proffs) skrev 2021-08-22 05:46:29 följande:

    Om du tittar noga på första bilden så ser du ett vitt streck mellan bebisens ben. Beroende på hur den är vinklad så man kan avgöra könet. Är den rak eller nästan nedåtpekande är det en flicka. Är den vinklad något uppåt (30grader eller mer) då är det en pojke :) denna är tydligt vinklad uppåt.


    Okej spännande! Har en magkänsla också att det är en pojk :) Jag uppdaterar om tre veckor när jag har fått svar från NIPT testet, då får man tydligen reda på kön också :)
  • Anonym (Proffs)
    alvaaaaaa skrev 2021-08-22 22:58:46 följande:

    Okej spännande! Har en magkänsla också att det är en pojk :) Jag uppdaterar om tre veckor när jag har fått svar från NIPT testet, då får man tydligen reda på kön också :)


    Så spännande! Tack, för gärna det! :)
Svar på tråden NUB-teorin, någon som vill gissa?