• Kalles92

    Skillnad mellan kvinnor & Män

    Ja, ok jag har varit otrogen och som alla vet är jag inte stolt över de. Folk här har hoppat på mig och kallat mig en massa elaka saker som tex svin, äckel, feg mm. Jag är också en människa och tar illa upp.

    De finns kvinnor här som har skapat trådar om att de är otrogna men varför är de ingen som hoppar på de kvinnor? Har varit i tvåbtrådar och ser ingen som har kallat de kvinnorna för svin, äckel eller fegis.

    Nu undrar jag vad fanken de är för skillnad om en kille/tjej som är otrogen?

    Som sagt jag vet att jag har gjort fel men har bara blivit påhoppad här. Medans tjejer får mer ödmjuka tips.

  • Svar på tråden Skillnad mellan kvinnor & Män
  • Anonym (WTF)

    Du fattar att du gjort fel! Du säger att det är kvinnans fel att hon klär sig i kort kjol och urringat, så du var tvungen att tömma i henne fast du har en gravid sambo hemma.

  • Anonym (WTF)

    Du fattar ju inte att du gjort fel! Du säger att det är kvinnans fel att hon klär sig i kort kjol och urringat, så du var tvungen att tömma i henne fast du har en gravid sambo hemma.

  • Anonym (Beror på)

    Skillnaden kan ligga i orsaken. Många kvinnor verkar vara otrogna för att de misstrivs väldigt mycket i sin relation medan många män verkar vara otrogna för att de råkar vara kåta. Då blir det skillnad i empatireaktionerna också.

  • Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-20 22:53:48 följande:

    Du fattar att du gjort fel! Du säger att det är kvinnans fel att hon klär sig i kort kjol och urringat, så du var tvungen att tömma i henne fast du har en gravid sambo hemma.


    Vad har denna kommentar med tråden att göra?
  • Kalles92
    Anonym (Beror på) skrev 2021-08-20 22:58:01 följande:

    Skillnaden kan ligga i orsaken. Många kvinnor verkar vara otrogna för att de misstrivs väldigt mycket i sin relation medan många män verkar vara otrogna för att de råkar vara kåta. Då blir det skillnad i empatireaktionerna också.


    Så du menar att de är ok för en kvinna att vara otrogen bara för hon inte trivs i sitt förhållande? Och då är de ingen som tycker att hon är ett svin/ äckel? Hennes man kanske tro att de lever ett toppenliv.

    Köper inte de du säger
  • Anonym (Beror på)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 23:02:08 följande:
    Så du menar att de är ok för en kvinna att vara otrogen bara för hon inte trivs i sitt förhållande? Och då är de ingen som tycker att hon är ett svin/ äckel? Hennes man kanske tro att de lever ett toppenliv.

    Köper inte de du säger
    Det skulle underlätta om du läste vad folk skrev innan du börjar tillskriva dem en massa åsikter....
  • Kalles92
    Anonym (Beror på) skrev 2021-08-20 23:09:13 följande:

    Det skulle underlätta om du läste vad folk skrev innan du börjar tillskriva dem en massa åsikter....


    Du försvar mer otrogna kvinnor än otrogna män
  • Anonym (Va)
    Anonym (Beror på) skrev 2021-08-20 22:58:01 följande:

    Skillnaden kan ligga i orsaken. Många kvinnor verkar vara otrogna för att de misstrivs väldigt mycket i sin relation medan många män verkar vara otrogna för att de råkar vara kåta. Då blir det skillnad i empatireaktionerna också.


    Du kan aldrig lura i mig eller andra att otrogna kvinnor inte skulle vara kåta. I övrigt håller jag med TS helt.
  • Anonym (Beror på)
    Kalles92 skrev 2021-08-20 23:13:29 följande:
    Du försvar mer otrogna kvinnor än otrogna män
    Suck.... Läs igen och försök FATTA vad som står.
    Anonym (Va) skrev 2021-08-20 23:13:52 följande:
    Du kan aldrig lura i mig eller andra att otrogna kvinnor inte skulle vara kåta. I övrigt håller jag med TS helt.
    Ännu en som inte läser innan de skriver... 
  • Anonym (Va)
    Anonym (Beror på) skrev 2021-08-20 23:19:13 följande:

    Suck.... Läs igen och försök FATTA vad som står.Ännu en som inte läser innan de skriver... 


    Du kanske ska läsa vad du skriver innan du publicerar?

    Du skrev uttryckligen att män var otrogna mer för att de var kåta. Hur skulle det inte gälla kvinnor menar du?
Svar på tråden Skillnad mellan kvinnor & Män