• Väntar4an

    Kan ni se, nub eller skallteorin?

    Jag var på kub i vecka 13. Har 3 barn sen innan men gjorde inte ultraljud vid den tiden med dom. Är så nyfiken på vad ni tror om kön. Spelar ingen roll vad det blir men är bara nyfiken.

  • Svar på tråden Kan ni se, nub eller skallteorin?
  • Väntar4an

    Tack för era svar. Roligt att ni tror att det är en pojk. Jag hade gissat tjej =)

  • Anonym (Pojk)
    Väntar4an skrev 2021-08-22 15:26:18 följande:

    Tack för era svar. Roligt att ni tror att det är en pojk. Jag hade gissat tjej =)


    Vad säger din magkänsla? Är gravid själv, är så säker på att det är pojke men man vet ju aldrig. Har du pojke sedan tidigare?
  • Väntar4an
    Anonym (Pojk) skrev 2021-08-22 16:32:41 följande:

    Vad säger din magkänsla? Är gravid själv, är så säker på att det är pojke men man vet ju aldrig. Har du pojke sedan tidigare?


    Jag har både och sen innan. Magkänslan säger kille men trodde tjej när jag kollade på ultraljudsbilderna från kub. Återstår dock att se när den kommer. Kul att gissa :)

    Litar inte fullt ut på att RUL visar rätt heller. Sist sa dom tjej men ut kom en perfekt pojk <3
  • Anonym (Pojk)
    Väntar4an skrev 2021-08-22 20:03:59 följande:

    Jag har både och sen innan. Magkänslan säger kille men trodde tjej när jag kollade på ultraljudsbilderna från kub. Återstår dock att se när den kommer. Kul att gissa :)

    Litar inte fullt ut på att RUL visar rätt heller. Sist sa dom tjej men ut kom en perfekt pojk <3


    Så spännande och visst kan det bli fel på rul. Jag mår annorlunda denna gången, har flicka och min magkänsla stämde med henne. Får se om min magkänsla stämmer denna gången med.
  • Anonym (1)
    Väntar4an skrev 2021-08-21 18:57:41 följande:

    Jag var på kub i vecka 13. Har 3 barn sen innan men gjorde inte ultraljud vid den tiden med dom. Är så nyfiken på vad ni tror om kön. Spelar ingen roll vad det blir men är bara nyfiken.


    Svårt med dem bilderna. Tycker första bilden ser ut som pojk nub och andra bilden som tjej nub. Spännande är det :) Du får uppdatera när du vet :)
  • Väntar4an
    Anonym (1) skrev 2021-08-22 21:34:19 följande:

    Svårt med dem bilderna. Tycker första bilden ser ut som pojk nub och andra bilden som tjej nub. Spännande är det :) Du får uppdatera när du vet :)


    Självklart uppdaterar jag. Både efter RUL och födsel. Alltid kul med trådar som ger ett avslut.
  • Väntar4an

    Nu har jag varit på rutinultraljud och tänkte uppdatera tråden. Ni som gissade på en pojke hade rätt :)

Svar på tråden Kan ni se, nub eller skallteorin?