• Tompa BJJ

    Killar med låg sexlust?

    Har läst en del trådar här och till min förvåning fått reda på att det finns par där kvinnan vill ha sex men mannen inte vill. Jag kanske är naiv men jag trodde inte att sånt existerade. Hur kan man som man inte vilja ha sex? Själv går jag igång på en naken kvinna ganska oberoende av utseende. Om jag vore singel skulle jag ha sex med allt ifrån 4 och uppåt på en 10-gradig skala (vilket ändå är ganska hårda krav om man ser till killar överlag har jag märkt). Ni män som inte kan tänka er att ha sex när som helst tillfälle bjuds, hur tänker ni och har det alltid varit så?

  • Svar på tråden Killar med låg sexlust?
  • Anonym (Kåt)

    Mitt ex (kille) hade typ aldrig sexlust medans jag ville ligga jämt. Jag är tjej och många av mina väninnor har samma problem.

  • Anonym (Q45)

    Ligg bara med de du faktiskt är intresserad av så slipper du såra någon i onödan... och så kanske vi kvinnor då kan sluta vara ständigt vaksamma på männens oärliga intentioner.

  • Anders 386

    Lite konstig fråga eftersom alla människor är olika. Det går inte att förklara för någon annan eftersom sexlusten inte är något du väljer.

    Men för egen del kan jag erkänna att sexlusten har minskat med åren. Jag uppskattar fortfarande en kvinnas sexiga signaler - men det är inget som drar igång min åtrå på samma sätt som när jag var yngre. Men jag kan nästan tycka att det är skönt nu när jag inte är så besatt av sex. Och jag kan njuta av att se en sexig kvinna utan att det drar igång min åtrå.

    Men min sexlust räcker ändå till det sex som min hustru önskar - men tyvärr behöver jag lite stöd av piller idag. Men det funkar. Glad (65+)

  • Anonym (Vill)

    Vill bara knulla med de jag finner attraktiva ?

  • Anonym (Kvinnan i ett förhållande)

    Jag har haft flickvänner som velat betydligt mer än jag och varit attraktiva också, men jag lessnar fort på sex med samma person. Jag tillhör verkligen inte männen som faller för vilken naken kvinna som helst. Herregud vad primitivt!

    Jag reagerar bara på kvinnor som jag finner attraktiva eller har någon härlig kemi med. Det krävs ganska mycket för att jag ska bli sugen på sex eller lockas av en kvinna. Är väldigt estetiskt lagd och gillar bara vissa typer av utseenden på kvinnor. Visst kan jag bli sugen när kvinnan jag dejtar kommer ut nakna från duschen eller har sexiga underkläder eller så, men ofta i en längre relation blir man ganska immun mot varandra efter en tid. Iallafall jag.
    Det är liksom annat som pockar på i vardagen som tar fokus. Är jag trött finns i princip inget som kan få mig på sexuella tankar. Gillar heller inte att någon håller på med mig då. Kan bli stressad av kvinnors lust och att ge dem orgasm, ofta ett väldigt tidskrävande projekt. Vissa kvinnor är väldigt svåra om inte omöjliga att tillfredsställa. Och de som har det lätt på den fronten är ofta mer sexuella än jag många gånger. Skulle kalla min libido för medelhög till de lägre hållet, men kan också vara hypersexuell med rätt kvinna och känslor..

  • Anonym (A)
    Anonym (Q45) skrev 2021-08-29 23:42:29 följande:
    Ligg bara med de du faktiskt är intresserad av så slipper du såra någon i onödan... och så kanske vi kvinnor då kan sluta vara ständigt vaksamma på männens oärliga intentioner.
    Håller med
Svar på tråden Killar med låg sexlust?