• Alicei1999

    Gissa kön, pojke eller flicka

    Kan inte hålla mig! Vecka 12+1 idag och fått se min knodd för första gången! Vågar någon gissa på flicka eller pojke?

  • Svar på tråden Gissa kön, pojke eller flicka
  • Carolaline

    Solklar tjej! MEN i och med att det är så pass tidigt så kan nuben hinna resa sig. Men jag tror faktiskt av hela mitt hjärta att det är en tjej :)

  • Alicei1999

    Åh vad spännande! Haft den känslan hela tiden! Går in i 12+2 imorgon och hört att runt 12+5 är det relativt säkert. ser du nuben eller skall teori? ????

  • Carolaline
    Alicei1999 skrev 2021-08-24 17:38:07 följande:

    Åh vad spännande! Haft den känslan hela tiden! Går in i 12+2 imorgon och hört att runt 12+5 är det relativt säkert. ser du nuben eller skall teori? ????


    Vad spännande! Man ser nuben men det är inte supertydligt. Jag gissar tjej men en del hinner hända helt klart :) så roligt!
  • Alicei1999

    Ja men verkligen! Allt kan hända men mitt magkänsla säger verkligen flicka och många har sagt det enligt skall teorin också! Hade varit så roligt!

  • Carolaline
    Alicei1999 skrev 2021-08-24 19:05:06 följande:

    Ja men verkligen! Allt kan hända men mitt magkänsla säger verkligen flicka och många har sagt det enligt skall teorin också! Hade varit så roligt!


    Håller tummarna! :)
Svar på tråden Gissa kön, pojke eller flicka