• Anonym (Aki)

    Penis överdrag / Penis Sleeve


    Hej! Kille här, jag är snart 25 och min tjej är 21. Vi har varit ihop i snart ett år och vi har aldrig lyckats få henne att komma vaginalt. Jag är hennes första och har lärt henne en hel del och hon uppskattar det. Vi har testat vibrator och brukar värma upp ett tag inan vi kör igång så att hon är väl upphetsad. Men hon kan inte komma och det gör mig frustrerad. Jag är bra på att älska och har fått mina ex att komma flertal gånger under ett samlag. 
     
    Min tjej vill jag se som mor till mina barn och vill bygga ett långt förhållande med. Vi har ett rätt bra förhållande och är lyckliga. Men härom veckan har hon föreslagit att jag borde skaffa ett penis överdrag som skall förstora min penis med 3 cm på längden och 2 på bredden. Jag planerar på att beställa det och samtidigt som jag gör det så accepterar jag att all vårt och mitt arbete på att få till det kan kastas bort.

    Det kan låta som ultimatum men jag lider av det. Så är det. Om hon kommer en eller flera gånger tillsammans med överdraget - så gör jag slut med henne. Eftersom jag kommer inte kunna ha sex med henne igen på samma sätt. Även om hon "lär sig" att komma och kan göra det med min stake så vill jag inte fortsätta ha ett förhållande med någon som kan ej njuta av det jag har att erbjuda. 
    Vad tror ni? Är jag helt ute och cyklar med mitt ego eller finns det något rättfärdigande i det? 
  • Svar på tråden Penis överdrag / Penis Sleeve
  • Anonym (Håller med)

    Rättfärdigande helt klart. Jämför, du måste tömma dig i en tight löfitta/röv varje gång du ska komma. Exakt samma sak

  • Anonym (Tjej)

    Kanske ska gå ner på henne eller smeka tills hon kommer? Sitter nog i huvudet på henne. Kanske är stressad och känner att hon ?måste? komma och då går det typ inte.

  • Anonym (Cyklar)

    Du är helt ute och cyklar. Hon har aldrig haft någon annan än dig. Det har noll och inget med dig att göra. Hon behöver lära sig själv komma innan hon kan med någon annan. Kan hon det redan så är det bra. Det är inte ditt jobb att ordna en vaginal orgasm.

    Du kan inte jämföra henne med någon annan kvinna.

    Komma vaginalt är mycket svårare för oss dessutom. Du är 25 och inte så erfaren heller att du kan veta "hur man gör" med varje kvinna.

    Hon kanske aldrig kommer få vaginal orgasm. Sexet är inte mindre skönt för det. Det är ju inte den sista minuten som är skön. Jämför inte heller med hur en man upplever att spruta för det är inte samma. Ni ska transportera sperma uppåt en halvmeter innan den är framme. Vår orgasm har inte det syftet.

    Jag var 48 när jag upplevde min första orgasm någonsin. Då onanerade jag och det var första ggn jag gjorde det på riktigt. 48 år! Jag har varit sexuellt aktiv i 33 år utan orgasm och har inte saknat det. Jag njuter från första sekund till sista. Det har passerat många män varav maken i 25 år och aldrig orgasm.

    Jag tycker synd om henne nu för den pressen du lägger på henne. Sex är skönt hela vägen och blir inte mindre värt för att en orgasm uteblir. Jag tror du har prestationsångest och behöver hennes orgasm som kvitto på att du är bra på att knulla. Släpp det för det har inte med det att göra. Använda sleeve tycker jag är en dålig idé eftersom ditt självförtroende verkar vara dåligt nog. Det har inget med din kuk att göra. Just nu tror jag det är på tok för mycket press på er båda om det här. Ha sex, ha skönt och strunta i om hon kommer eller inte. Så länge ni jagar går det inte.

    Jag har ännu inte kommit av att en man rört mig. Det är oviktig, jag fixar mina egna orgasmer själv i ensamhet. Älskar sex i alla former ändå. Läs på om " orgasmglappet" och de trådar som finns här på FL om kvinnans orgasm. Det finns även mycket att läsa på 1177 och andra ställen. Det är supervanligt att kvinnor har svårt eller aldrig kommer och framförallt vaginal orgasm är ännu ovanligare.

    Lycka till och njut oavsett.

  • Anonym (Tålamod)

    Njae det kan finnas en poäng med det. Vet du om hon onanerar vaginalt själv? sleeve krävs inte utan kanske en dildo egentligen skulle kunna funka lika väl om du tycker att en sleeve är förnedrande. Något väldigt grovt kan hjälpa en att få riktig kontakt med musklerna där nere om man är ovan att använda dom eller hur man ska göra för att det ska vara som skönast att ta emot vid sex. Hon kanske inte kommer vaginalt själv och vill att du har sleeve för att då vet hon att hon är äkta upphetsad jämfört med att onanera ensam med en tråkig dildo. Ha lite tålamod med henne, du är hennes första och hon kanske behöver testa lite olika saker för att komma underfund med vinklar på hennes egna bäcken hon tycker om etc. Det är många små knep vi använder för vaginalorgasm och i det sammanhanget spelar det inte någon roll om hur skön partnern är, man måste lista ut vissa saker om sigsjälv först under sex.

  • Anonym (Tålamod)
    Anonym (Cyklar) skrev 2021-08-25 00:09:27 följande:

    Du är helt ute och cyklar. Hon har aldrig haft någon annan än dig. Det har noll och inget med dig att göra. Hon behöver lära sig själv komma innan hon kan med någon annan. Kan hon det redan så är det bra. Det är inte ditt jobb att ordna en vaginal orgasm.

    Du kan inte jämföra henne med någon annan kvinna.

    Komma vaginalt är mycket svårare för oss dessutom. Du är 25 och inte så erfaren heller att du kan veta "hur man gör" med varje kvinna.

    Hon kanske aldrig kommer få vaginal orgasm. Sexet är inte mindre skönt för det. Det är ju inte den sista minuten som är skön. Jämför inte heller med hur en man upplever att spruta för det är inte samma. Ni ska transportera sperma uppåt en halvmeter innan den är framme. Vår orgasm har inte det syftet.

    Jag var 48 när jag upplevde min första orgasm någonsin. Då onanerade jag och det var första ggn jag gjorde det på riktigt. 48 år! Jag har varit sexuellt aktiv i 33 år utan orgasm och har inte saknat det. Jag njuter från första sekund till sista. Det har passerat många män varav maken i 25 år och aldrig orgasm.

    Jag tycker synd om henne nu för den pressen du lägger på henne. Sex är skönt hela vägen och blir inte mindre värt för att en orgasm uteblir. Jag tror du har prestationsångest och behöver hennes orgasm som kvitto på att du är bra på att knulla. Släpp det för det har inte med det att göra. Använda sleeve tycker jag är en dålig idé eftersom ditt självförtroende verkar vara dåligt nog. Det har inget med din kuk att göra. Just nu tror jag det är på tok för mycket press på er båda om det här. Ha sex, ha skönt och strunta i om hon kommer eller inte. Så länge ni jagar går det inte.

    Jag har ännu inte kommit av att en man rört mig. Det är oviktig, jag fixar mina egna orgasmer själv i ensamhet. Älskar sex i alla former ändå. Läs på om " orgasmglappet" och de trådar som finns här på FL om kvinnans orgasm. Det finns även mycket att läsa på 1177 och andra ställen. Det är supervanligt att kvinnor har svårt eller aldrig kommer och framförallt vaginal orgasm är ännu ovanligare.

    Lycka till och njut oavsett.


    Touché? !! Lite av mitt argument med!
  • Anonym (Cyklar)
    Anonym (Tålamod) skrev 2021-08-25 00:18:23 följande:

    Njae det kan finnas en poäng med det. Vet du om hon onanerar vaginalt själv? sleeve krävs inte utan kanske en dildo egentligen skulle kunna funka lika väl om du tycker att en sleeve är förnedrande. Något väldigt grovt kan hjälpa en att få riktig kontakt med musklerna där nere om man är ovan att använda dom eller hur man ska göra för att det ska vara som skönast att ta emot vid sex. Hon kanske inte kommer vaginalt själv och vill att du har sleeve för att då vet hon att hon är äkta upphetsad jämfört med att onanera ensam med en tråkig dildo. Ha lite tålamod med henne, du är hennes första och hon kanske behöver testa lite olika saker för att komma underfund med vinklar på hennes egna bäcken hon tycker om etc. Det är många små knep vi använder för vaginalorgasm och i det sammanhanget spelar det inte någon roll om hur skön partnern är, man måste lista ut vissa saker om sigsjälv först under sex.


    Jaa precis. Din sista mening var guld! Man måste lista ut vissa saker om sig själv först.

    Han har ingenting med det att göra. Sexuell njutning lär man sig själv först. Sen delar man det med någon.
  • Anonym (Tålamod)
    Anonym (Cyklar) skrev 2021-08-25 00:25:58 följande:

    Jaa precis. Din sista mening var guld! Man måste lista ut vissa saker om sig själv först.

    Han har ingenting med det att göra. Sexuell njutning lär man sig själv först. Sen delar man det med någon.


    Precis. Som kvinna är det ju så, jag vet att jag kommer inte varken vaginalt eller klitoris om jag inte VILL eller låter mig göra det. Sen kan ju vissa älskare vara så bra så jag automatiskt gör min grej för jag kan inte låta bli för det är så skönt, men skillnaden är att jag är betydligt äldre än både TS och hans tjej och känner min kropp, hon har inte hunnit lista ut sin kropp än.

    Mäns klimax funkar inte på samma vis som våran ju. Hoppas inte han gör slut med henne över detta bara.
  • Anonym (Cyklar)
    Anonym (Tålamod) skrev 2021-08-25 00:40:20 följande:

    Precis. Som kvinna är det ju så, jag vet att jag kommer inte varken vaginalt eller klitoris om jag inte VILL eller låter mig göra det. Sen kan ju vissa älskare vara så bra så jag automatiskt gör min grej för jag kan inte låta bli för det är så skönt, men skillnaden är att jag är betydligt äldre än både TS och hans tjej och känner min kropp, hon har inte hunnit lista ut sin kropp än.

    Mäns klimax funkar inte på samma vis som våran ju. Hoppas inte han gör slut med henne över detta bara.


    Jag är 55 nu och vet hur svårt det är.

    Jag vet att sexet kan vara underbart ändå.

    Vid 21 vet man inte mycket. Inte vid 25 heller men det förstår man inte då.

    Hoppas verkligen inte han gör slut pga detta som beror på okunskap.
  • Anonym (Aki)
    Anonym (Cyklar) skrev 2021-08-25 00:09:27 följande:

     



     


    Jag upplever att komma med en partner är inte samma sak som att göra det själv. Man har så klart mer kontroll när man är ensam och kan lira hur som helst men den förlorar man till viss del under samlaget. Därför vill jag att hon skall lära sig att komma under tvåsamhetens villkor och inte tvärtom - först. 

    Det är just det här med att ha orsakat vaginalt orgasm hos mina ex utan extra stimulans som gör att jag fortsätter försöka. Jag har svårt att släppa det. Jag vet att sex kan vara så jäkla bra och vägrar acceptera att det inte funkar med min tjej. Därav kommer denna press på henne, eftersom hon lyckas göra det tråkigt för båda. Men det är min ribba som är för hög och jag är medveten om det. 

    Jag misstänker att hon har fått vaginal orgasm med en dildo annars hade hon inte föreslagit  att jag skulle skaffa en sleeve eftersom jag har testat ringar förut och hon verkade tycka om det. Men hon verkar inte vilja vara ärlig om det. 

    Hon har haft problem med smärta i slidan men har inte riktigt tagit upp det med en läkare. Plus har hon tänkt gå till en soxolog men det blir aldrig av. Sedan har jag föreslagit att hon skulle göra viss träning med " yoni ägg" för att biffa till vaginan. Men ingen resultat. Därför gör jag min slutsats av att hon är lat och vill enbart ha stor kuk som kan göra jobbet 

    Angående min självförtroende, ja den har droppat som fan och jag vet ej om det beror på att jag har haft det innan eller om det kom efter att vi blev ihop. 

    Tjejen sade själv en gång att hon föll för mig till stor del pga min självkänsla och självförtroende
  • Anonym (Aki)
    Anonym (Tålamod) skrev 2021-08-25 00:18:23 följande:

    Njae det kan finnas en poäng med det. Vet du om hon onanerar vaginalt själv? sleeve krävs inte utan kanske en dildo egentligen skulle kunna funka lika väl om du tycker att en sleeve är förnedrande. Något väldigt grovt kan hjälpa en att få riktig kontakt med musklerna där nere om man är ovan att använda dom eller hur man ska göra för att det ska vara som skönast att ta emot vid sex. Hon kanske inte kommer vaginalt själv och vill att du har sleeve för att då vet hon att hon är äkta upphetsad jämfört med att onanera ensam med en tråkig dildo. Ha lite tålamod med henne, du är hennes första och hon kanske behöver testa lite olika saker för att komma underfund med vinklar på hennes egna bäcken hon tycker om etc. Det är många små knep vi använder för vaginalorgasm och i det sammanhanget spelar det inte någon roll om hur skön partnern är, man måste lista ut vissa saker om sigsjälv först under sex.


    Jag misstänker att hon har lyckats med vaginalt med en dildo men vill inte vara ärlig om det och föreslår istället att jag skall köpa en sleeve. Klitoralt kan hon komma men sällan under penetrering. 

    Det var innan jag blev av med oskuld som jag önskade en större penis. Efter första samlaget förstod jag att jag var lite över genomsnittet. Men nu känns det som att jag är inte tillräcklig även fast jag har levererat sprudlande orgasmer och utvecklat egna thrust tekniker. Har svårt att förstå dem män som använder sleeve och får sin fruga att komma och sedan stoppar in sin snorre och kör ett tag för att komma själva. Vad är det om inte ett sätt att helt förstöra en mans självförtroende och självkänsla? Med en sleeve slutar det handla om att prestera, man blir lat och vill inte längre testa och experimintera. Varför undrar du? Ju, för att varför behöver man om en vaginal orgasm har uppnåts med en sleeve efter 10 min doggy
Svar på tråden Penis överdrag / Penis Sleeve