• Anonym (Hitta rätt)
    Wed 25 Aug 2021 08:07
    3378 visningar
    13 svar
    13
    3378

    Bästa sexleksak för män

    Som rubriken lyder!

    Söker en bra sexleksak för män. Har prövat lite olika men inte hittat något som är de där lilla extra..

    De bästa jag prövat fram tills nu är ett tenga ägg + vibrerande penis ring

    Vilka är era favoriter?!

  • Svar på tråden Bästa sexleksak för män
  • Anonym (Man)
    Wed 25 Aug 2021 10:34
    #1
    -2
    Anonym (Hitta rätt) skrev 2021-08-25 08:07:45 följande:

    Som rubriken lyder!

    Söker en bra sexleksak för män. Har prövat lite olika men inte hittat något som är de där lilla extra..

    De bästa jag prövat fram tills nu är ett tenga ägg + vibrerande penis ring

    Vilka är era favoriter?!


    Finns ej bra leksaker till oss män, bara leksaker. Dock tänker jag att en buttplug eller liknande kan förhöja känslan men jag har en lösfitta som förvissa är helt okej i känsla men den är så jobbig att rengöra och underhålla. Skölja och tvätta och torka och sedan pudra med typ potatismjöl så den ska få tillbaka den lena känslan av hud. Dock när den är helt rengjord, uppvärmd och uppsmörjd med glidmedel så känns den med fingrarna väldigt likt en riktig fitta, det trodde jag faktiskt inte innan.
  • Anonym (tja)
    Wed 25 Aug 2021 18:33
    #2

    köp något av Rocks-Off prostatastavar. jag får starkare och längre orgasmer Skrattande

  • Anonym (Inte så)
    Wed 25 Aug 2021 23:06
    #3
    +1

    Är enkelt med lösfitta ju? räcker o skölja i varmt vatten. Jag pudrar ej, sen värms den snabbt upp av kuken.

    Enkelt o härligt

  • Anonym (Inte så)
    Wed 25 Aug 2021 23:08
    #4

    Peniseing med vibration. Onaniägg.

    En penisring som kramar som en hand runt skaft o ping är härligt, minns ej varms den heter

  • Anonym (Inte så)
    Wed 25 Aug 2021 23:12
    #5

    En annan bra sak är i samma material som lösfitta, men det är formad som underlivet av kvinnan med fitta o rumpa. Skön att hålla i eller lägga ner o pumpa som vanligt :) skönt som fan när kk inte är tillgänglig ? eller för en snabbis ?

  • Thu 26 Aug 2021 20:17
    #6
    -1 +1

    Min kvinna.

  • Anonym (Hitta rätt) Trådstartaren
    Sat 28 Aug 2021 22:20
    #7
    +2

    Okej! Trist att utbudet för oss är så tråkigt som befarat!

    Måste tipsa om något! Pröva en satesfyer pro 2 den som är för kvinnor och satt munstycket mot "strängen" vid ollonets början och de va fan succé! Hela kuken skaka och kom som en fontän i Vegas!

  • Anonym (.)
    Sat 28 Aug 2021 22:22
    #8
    -2

    En kvinna.

    Det är så de flesta män använder kvinnor som: en sexleksak för att tillfredställa sin egen njutning. Leksaker behöver som bekant aldrig någonsin tillfredställas .

  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Mon 30 Aug 2021 13:13
    #10

    Dildo

  • Anonym (SF)
    Sat 25 Sep 2021 11:53
    #11

    Satisfyer Men Vibration är väldigt bra, första gången jag använde den kom jag på typ 30 sekunder Skrattande

  • parnor­dqvist
    Sat 25 Sep 2021 23:17
    #12
    Anonym (SF) skrev 2021-09-25 11:53:47 följande:

    Satisfyer Men Vibration är väldigt bra, första gången jag använde den kom jag på typ 30 sekunder Skrattande


    Att komma i 30 sekunder vore något, inte på 30 sekunder... Men då måste man vara kvinna, antar jag.
  • Anonym (sexdo­cka)
    Sun 26 Sep 2021 00:03
    #13

    En sexdocka. Har en custom made som jag döpt till Annabelle. 168cm lång, verklighetstrogen och kostade mig nästan 30k. Men värt det. Dock lite orolig att hon vaknar till liv och stryper mig i sömnen så har satt bjällror på henne och låser sovrumsdörren. Hon sover på soffan. Lite oromantiskt kanske men det är ju ingen riktig tjej.

Svar på tråden Bästa sexleksak för män