• Fri 27 Aug 2021 13:52
    601 visningar
    2 svar
    2
    601

    Symtom kommer och går, orolig!

    Plussade förra fredagen (vet ej hur långt gången jag är pgr oregelbunden mens).

    Har haft små symtom bara. Illamående nåt tillfälle bara, knappt ont i brösten eller trög mage osv. Det enda är väl större trötthet på dagarna och en tyngkänsla långt ner i bäckenet.

    Har vid 2 tillfällen även haft rosa liknande flytningar efter toabesök som jag nu tänker på hela tiden.

    Har haft 2 ma och ett mf innan, så jag är väldigt rädd att även detta kommer gå illa! :(

    Vågar inte skriva in mig än hos MVC som jag varit snabb med tidigare...

    Fler som knappt har symtom här? Är det vanligt?

  • Svar på tråden Symtom kommer och går, orolig!
  • Anonym (Anony­m)
    Fri 27 Aug 2021 19:32
    #1

    Beklagar dina tidigare mf/ma, vet hur det känns. Hoppas mitt svar kan lugna dig lite iaf. Jag har varit gravid fem gånger och väntar nu mitt fjärde barn. Har i de senaste tre graviditeterna haft allt från rosa till röda småblödningar vid flera tillfällen från v 5-11. Två av dessa graviditeter har blivit två friska barn den tredje är jag i just nu och än så länge ser allt tack och lov bra ut är i v 15 nu. Har även i alla dessa tre haft symtom som kommit och gått. Ena dagen har jag mått precis som vanligt och några dagar senare knappt orkat upp ur sängen. Har fått vul flera gångar i alla dessa tre. Du borde kunna få iaf ett daterings vul?

    Kan även tillägga att den gången det inte gick bra mådde jag skit och var helt blödningsfri. Slutade i ma v 12.

  • Sat 28 Aug 2021 09:41
    #2

    De verkar vara ett ytterligre MF. I natt kom färskt blod :(

Svar på tråden Symtom kommer och går, orolig!