• Anonym (Man)

    Viktigast vid sex - för tjejer

    För er tjejer som har sex med killar, vilken egenskap är bäst? Att han är bra med sin kuk, händer eller mun?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Viktigast vid sex - för tjejer
  • Anonym (Lyhörd)

    Att han är lyhörd och lyssnar och inte bara kör sitt eget race.

  • Anonym (ittakestwo)

    Har du själv någonsin haft sex, TS? Sex är inte en enmansshow där killen ska visa upp sina talanger, det något man gör tillsammans.

  • Aredhel
    Anonym (ittakestwo) skrev 2021-08-27 18:58:56 följande:

    Har du själv någonsin haft sex, TS? Sex är inte en enmansshow där killen ska visa upp sina talanger, det något man gör tillsammans.


    + 1
  • Anonym (sinnlighet)

    Det viktigaste är att en man har kontakt med sina sinnen och kan vara närvarande med hela sitt jag. Är en man bra med händerna kan man vara säker på att han är inkännande och kan göra mycket magi med dessa förmodligen även massera och smeka hela ens kropp med stor inlevelse. Munnen kan man lära sig bli bra på. Med kuken är det lite samma som med händerna. En man som är bra med kuken har "DET" alltså inlevelse och lyhördhet och däri ligger hemligheten i att vara en bra älskare.

  • Anonym (Man)
    Anonym (ittakestwo) skrev 2021-08-27 18:58:56 följande:

    Har du själv någonsin haft sex, TS? Sex är inte en enmansshow där killen ska visa upp sina talanger, det något man gör tillsammans.


    Alltså jo jag år inte helt oerfaren om man säger så, men det har ändå varit kul att få in synpunkter på om det uppskattas med en man som är uthållig och bra på penetrerande sex eller någon som är fingerfärdig eller grym med tungan. Min tjej uppskattar händer och kan inte njuta fullt utav enbart penetrerande sex med kuk i fitta. Frågan ställdes främst för att höra om fler gillar fingrar och händer eller om man faktiskt gillar penetrerande sex. Läser man sexspalter så kan väldigt få kvinnor komma av penetrerande sex. Men enligt denna omröstning så är det jämt med ett litet övertag för kuk i fitta sex just nu.
  • Anonym (Snäckan)
    Anonym (ittakestwo) skrev 2021-08-27 18:58:56 följande:

    Har du själv någonsin haft sex, TS? Sex är inte en enmansshow där killen ska visa upp sina talanger, det något man gör tillsammans.


    Sant sant men vissa killar är uthålliga och kan ha penetrationssex länge. Det gillar jag bäst!
  • Anonym (ittakestwo)
    Anonym (Man) skrev 2021-08-27 20:37:43 följande:
    Alltså jo jag år inte helt oerfaren om man säger så, men det har ändå varit kul att få in synpunkter på om det uppskattas med en man som är uthållig och bra på penetrerande sex eller någon som är fingerfärdig eller grym med tungan. Min tjej uppskattar händer och kan inte njuta fullt utav enbart penetrerande sex med kuk i fitta. Frågan ställdes främst för att höra om fler gillar fingrar och händer eller om man faktiskt gillar penetrerande sex. Läser man sexspalter så kan väldigt få kvinnor komma av penetrerande sex. Men enligt denna omröstning så är det jämt med ett litet övertag för kuk i fitta sex just nu.

    Fast det där är ju inte en fråga om huruvida mannen "är bra på" det ena eller andra utan om vilken form av stimulering som kvinnan föredrar. Och det kan förstås variera.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Snäckan) skrev 2021-08-28 13:41:04 följande:

    Sant sant men vissa killar är uthålliga och kan ha penetrationssex länge. Det gillar jag bäst!


    Eller kanske köra på 5 gånger på taken..
  • Anonym (Lyhörd)
    Anonym (Jag) skrev 2021-08-28 13:56:19 följande:

    Eller kanske köra på 5 gånger på taken..


    Tänk om man ramlar ner från taket.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Lyhörd) skrev 2021-08-28 15:38:17 följande:

    Tänk om man ramlar ner från taket.


    Ordförslag som blev fel, på raken såklart
  • Anonym (Man)

    Helt jämt i omröstningen, spännande utveckling!

Svar på tråden Viktigast vid sex - för tjejer