• jjj333

    Hur träffade ni er partner?

    Jag är en man, 36 år. Jag har inte varit tillsammans med någon.

    Men nyligen dejtade jag en tjej i några månader. Kände verkligen att det kändes rätt och att jag ville satsa på det, men så kände inte hon och det tog slut. Jag var nog bara en sommarflört som gick för långt.
    Nu ett tag efter det tog slut känner jag mig ensammare än någonsin, och funderar på om jag någonsin kommer träffa någon igen. Känns lite som det var "hon eller aldrig".

    Jag får nästan inga matchningar alls på dejtingappar. Trots det tycker jag att jag ser bra ut och är nöjd med mitt liv i övrigt, då jag har ett bra jobb, lägenhet, och känner mig säker på hur jag är som person.

    Det där med dejtingappar är nog inte min grej, man blir bara deprimerad av att i stort sett ingen swipar höger på en.

    Jag undrar hur ni träffade era partners? Behöver nog några solskenshistorier som får upp mitt hopp igen om att kunna träffa någon.

  • Svar på tråden Hur träffade ni er partner?
  • Frontline

    Jag träffade min fru för 18 år sen på Aftonbladets chatt, den finns inte kvar längre tyvärr.
    det var sent en kväll och jag var uttråkad och frågade om det var nån trevlig tjej som ville prata lite seriöst.
    Hon nappade och vi började skriva till varandra för att sen maila varandra nån månad innan jag tog modet och ville träffas.
    5 månader senare sa hon upp sig från jobb och flyttade 30 mil till mig, nu bor vi i hus och har 3 barn och är gifta sen 12 år.


    Simsalabim trosorna försvinn :)
Svar på tråden Hur träffade ni er partner?