• Pantieboy

Permanent chastity

Undrar om det finns flera här som har permanent chastity?

Tjejen och jag började med det nästan direkt när vi träffades och bytte sedan till den minsta buren vi kunde hitta och bröt av nyckeln i låset och superlimmade efteråt.

Hade varit kul och hitta likasinnade.

• Svar på tråden Permanent chastity
  • Anonym (Äckligt)

Känns fruktansvärt ohygieniskt! Hur gör ni den dagen tjejen behöver gå till gynekologen, ta cellprover, när hon har mens, för att duscha osv...?

• Anonym (Greta)

Nej tack och lov har jag ett normalt sexuellt förhållande med min kille.

• Tukt

Låter mer som en runkfantasi. Att ha kukbur är en sak, men att ignorera hygien en annan.

• Anonym (Don’t)

Burar är roligt men man kan inte göra det så permanent, av hygieniska skäl. Hellre att det är permanent genom att hon har nyckel och en extra akutnyckel gömd hemma hos dig.

Har du dilatorplugg eller liknande invärtes så är det ännu viktigare att ta av och desinficera med jämna mellanrum!!

• Anonym (Man)

Nej inget chastity här, dock är det en eggande tanke att min sambo har nyckel och bestämmer när jag får ha stånd. Men det blir nog inget av det i vårt förhållande. Köpte iofs en bur ett tag och bar den dagtid på jobbet och vissa nätter. Kan tycka att det var rätt skönt att den var bakom lås och bom, blev man lite uppspelt så styvnade man lite men eftersom man inte kunde flexa ut så la sig ståndet ganska omgående. Kändes lite tomt när jag beslutade att sluta med detta.

Det är fullt möjligt att duscha och rengöra med bur på även om man kanske ibland måste ta bort den för att kontrollera och inspektera. Att köra som ts låter väl extremt, hade det inte räckt att ni bytt nycklar med varandra?

• Anonym (Jovars)

Låter mer som en runkfantasi. Men annars sätter jag min man i bur ibland när vi har lust, men det är inte bra för hygienen permanent och jag vill ju också ha ut den ibland åt mig själv så något permanent är inte intressant.

• Anonym (A)
    Anonym (Jovars) skrev 2021-08-28 14:28:56 följande:
    Låter mer som en runkfantasi. Men annars sätter jag min man i bur ibland när vi har lust, men det är inte bra för hygienen permanent och jag vill ju också ha ut den ibland åt mig själv så något permanent är inte intressant.
    +1
  • Nipus81

Har köpt en bur nu för att jag är lite nyfiken på hela grejen. Hur frågar man sin sambo om hon vill vara med och kanske ha ägandeskap av nycklar och därmed när jag kan få ha stånd typ. 

Till er tjejer - hur skulle ni ställa er till detta? Har läst om par vars kvinnor ibland säger att det blir bur-tid framöver och att hon bestämmer hur länge. Frågade/bad mannen om upplåsning förlängdes inlåsningen med en vecka till. Ibland var han inlåst några dagar, ibland någon/några veckor. 

• Lazzi

Är bara att fråga 
    Jag har en särbo och hon var villig att prova o va dominant 
    Men tyvärr inte hennes grej 
    Så jag saknar det ibland o då får jag fantiserar att någon beordrar mig o ta på bur 
    Men inte riktigt samma njutning 

Svar på tråden Permanent chastity