• Lolinonna89

Hormonspiral

Hej tog ut min Hormonspiral för några veckor sen och fick efter några dagar mens. Jag har dock små blödigt lite sen dess både blod och hinnor? och börjat testa med ägglossningstest? har ju ingen aning om hur lång min cykel är nu. Innan va den 29dagar.

Hur har ni haft det efter Utag av spiral? Är lite rädd att ägglossningen inte ska komma igång igen. ( har två barn sen tidigare) är 32år nu ska sägas.

Har molvärk nere i tjejmagnet på högersidan? men kan ju va nått annat. Testade neg på ägglossningstest idag på dag 16.

Berätta om er erfarenheter ????

• Svar på tråden Hormonspiral
  • Anonym (Q)

Jag tog ut min hormonspiral i slutet av juni 2019 och fick min första mens några veckor senare och plussade på stickan i mitten av september 2019.

Slutade tyvärr som ett MA. Men för mig verkar ägglossningen ha kommit igång rätt fort efter uttaget.

Håller tummarna. Lycka till :)

• Anonym (Elsas)

Jag är 33, tog ut hormonspiralen i början av juni, fick rätt mild blödning/mens? två dagar efter, som varade ett par dagar. Utslag på Äl - stickor efter ett par veckor, men mens i början av juli. Hade sedan äl 3 veckor senare och blev gravid då. Är i v 9 nu. Hade väntat mig att det skulle ta längre tid. Har också 2 barn sedan innan, varav ena tog nästan ett år att få till.

• Lolinonna89

Va skönt att höra att ägglossningen tog fart!!

Har haft regelbunden mens innan men man vet ju aldrig..

Är ju ändå till åren i fertilitetsålder?

Tråkigt med ditt missfall såklart!

Håller tummarna för dig med!

Svar på tråden Hormonspiral