• Anonym (Ssss)

Olika gravtest

Hej ännu en tråd om berömda clearblue testen!. jag gjorde nyss ett gravtest som skulle visa från 10 Mui/ml alltså de känsligaste,Som var väldigt Svagt men man kunde ändå ana att de var ett streck. o direkt efter tog jag ett clearblue som Visade 2-3. Jag vet att man inte ska stirra sig blint på veckorna, men ringde CB o dom sa att man brukar inte få ?FÖr många? veckor när man dessutom inte använder morgonurin.

Jag fattar att jag e gravid men undrar varför de va så svagt på ?testa tidigt? stickan från testlagret. Kan de bli de även fast man är på BIM? (Jag har ej koll på bim då den e oregelbunden men antar att jag är nära bim eftersom jag fick 2-3 på CB?

andra som fått svagt streck nära bim?:)

• Svar på tråden Olika gravtest
  • Kvinna1989

Vet inte om detta är till någon hjälp. Men innan BIM på olika "testa tidigt tester" fick jag så svaga streck att de egentligen bara var jag som såg det, tex vänner/sambon eller FL haha sa att de var negativt, men ja.. jag såg ett svagt streck när jag vände på testet, men kanske såg de jag ville(?)

Men iaf, sen på BIM fick jag synligt streck men fortfarande svagt så tog digitalt och det visade gravid 1-2.

Så det där med streckts styrka verkar vara så olika för alla och hur tidigt man kan testa.

• Anonym (Ssss)
    Kvinna1989 skrev 2021-08-31 12:16:24 följande:

Vet inte om detta är till någon hjälp. Men innan BIM på olika "testa tidigt tester" fick jag så svaga streck att de egentligen bara var jag som såg det, tex vänner/sambon eller FL haha sa att de var negativt, men ja.. jag såg ett svagt streck när jag vände på testet, men kanske såg de jag ville(?)

Men iaf, sen på BIM fick jag synligt streck men fortfarande svagt så tog digitalt och det visade gravid 1-2.

Så det där med streckts styrka verkar vara så olika för alla och hur tidigt man kan testa.

Okej tack för svar :) ja men då är de säkert samma för mig. Känns ju inte som jag har ?för högt? hcg heller för då borde test stickan blivit mycket starkare.
Svar på tråden Olika gravtest