Min flickvän har mycket kontakt med en okänd kille
Min flickvän har börjat snapa mycket med en kille hon inte känner. Dom har aldrig träffat varandra. Han la bara till henne på snap och nu snapar dom hela tiden. Dom har gult hjärta på snapchat.. för er som inte vet så betyder det att dom båda snapar mest med varandra, mer än vad dom snapar med någon annan. Hon snapar med ganska många, mest tjejer men även med några få andra killar men det är jag inte orolig över eftersom att hon känner dom killarna.
Den här killen däremot, han dök upp från ingenstans och nu har dom kontakt hela tiden. Till och med på kvällen när jag och min tjej ligger och myser i sängen så snapar hon med honom. Jag har sett att dom mest skickar tomma bilder, typ selfies osv till varandra men säkert skriver dom något också.
Jag tycker inte att det känns bra att hon har såhär mycket kontakt med en kille hon inte ens känner. Han bara dök upp. Tänk om dom skriver flirtigt med varandra eller skickar nakenbilder? Känns inte bra alls.
Har sagt till min tjej att det inte känns bra och att det inte känns som när hon snapar med andra killar som hon känner. Det här känns annorlunda. Förstår inte varför hon plötsligt har så mycket kontakt med den här killen som hon inte ens känner.
Min flickvän sa att det inte betyder något, att hon bara snapar för kul och att den här killen har en flickvän.
Min magkänsla säger att något är lurt. Vad tycker ni och vad hade ni gjort om ni var i min sits?