• Anonym (Jobbigt läge)

Min kille följer halvnakna tjejer tiktok

Hallå där! Vill kolla med er om ni tycker det här är okej. Jag kom precis in på min pojkväns TikTok och skulle kolla igenom vilka han följer då han alltid kollar TikTok när han är på toa och det tar sådan tid. Han följer endast halvnakna tjejer som lägger ut ? sexiga videos? 99% av dem han följer är tjejer. Vet inte om de är sen gammalt 2 men eftersom han har samma TikTok och han endast följer tjejer borde det vara det han glor på. Han har även varit hård mot mig att jag inte ska följa såna killar jag inte känner eftersom jag har pojkvän. Känner mig mållös, och värre är att tjejerna inte alls är lik mig i hårfärg utseende inget. Jag undrar vad han finner intressant. Vad ska jag ta mig till?

• Svar på tråden Min kille följer halvnakna tjejer tiktok
  • Anonym (Ghost)

Vad spelar det för roll vad vi tycker? Du är inte ok med det, han har dubbelstandard och är kontrollerande. Varför är ni ens ihop?

• Anonym (Jobbigt läge)

Han säger att det är en gammal TikTok:) hmmm

• Anonym (Löjrom)

Han ljuger och är en idiot med dubbelmoral. Du verkar ung, skit i honom.

• Anonym (Ghost)
    Anonym (Jobbigt läge) skrev 2021-09-01 09:41:31 följande:

Han säger att det är en gammal TikTok:) hmmm

Då borde det vara lätt för honom att visa sin "nya" TikTok då... Jag är för gammal för den appen men kan man inte se när personen senast varit aktiv och sånt? 
  • Anonym (Jobbigt läge)

Han är 25.. jag 21

Svar på tråden Min kille följer halvnakna tjejer tiktok