• MellisWH

    Brunröda flytningar någon mer?

    Fick för 2 dagar sen brunröda flytningar som senare under kvällen var mestadels bruna.. kom enbart när jag satt på toa alla gånger så behövde ej binda eller liknande. Dagen efter kom de mindre och enbart brunt.. bör jag vara orolig? Hört så många missfallshistorier som börjar så

  • Svar på tråden Brunröda flytningar någon mer?
  • Anonym (Olk)

    Bruna flytningar brukar betyda gammalt blod! Så länge det inte är röda flytningar med klumpar i så brukar det vara ok. Samtidigt finns det de med sådana flytningar som också är ok. Vilken vecka är du i? Är det innan vecka 12 så bara vänta och se. Förstår att det är jobbigt men läkaren kan inte göra någonting alls för att stoppa ett missfall. Inte lönt att åka in och göra UL. De bruna flytningarna du fick nu kan vara från det VUL du gjorde nu sist. Det blir en ond cirkel om du förstår vad jag menar.

  • MellisWH
    Anonym (Olk) skrev 2021-09-02 08:56:17 följande:

    Bruna flytningar brukar betyda gammalt blod! Så länge det inte är röda flytningar med klumpar i så brukar det vara ok. Samtidigt finns det de med sådana flytningar som också är ok. Vilken vecka är du i? Är det innan vecka 12 så bara vänta och se. Förstår att det är jobbigt men läkaren kan inte göra någonting alls för att stoppa ett missfall. Inte lönt att åka in och göra UL. De bruna flytningarna du fick nu kan vara från det VUL du gjorde nu sist. Det blir en ond cirkel om du förstår vad jag menar.


    De kom i v 7+6 och höll i sig under eftermiddagen sen avtog till brunt, dagen efter också brunt fast lite mindre.. gjorde ett Vul 5 dagar tidigare om de kan påverka :)
  • MellisWH
    Line1234 skrev 2021-09-27 11:15:50 följande:

    Hej!

    Hur har det gått?


    De fortsatte hela V8 med brunrosa flytningar sen kom de var tredje dag ungefär till v10. V10+2 fick jag göra ett ultraljud och allt såg bra ut då:) har nu 10 dagar kvar till KuB
Svar på tråden Brunröda flytningar någon mer?