Skillnad på killar och tjejer när det gäller fisa, rapa och sånt
Hej!
Jag är en tjej som fiser, pruttar, rapar, bajsar och kan ofta prata ganska ?grovt?. Inga problem att säga könsord och prata om sex.
Min sambo har problem med detta. Han tycker inte tjejer ska fisa, prutta och rapa inför killar. Däremot så gör han detta mot mig. Han fiser i Handen och trycker upp handen under min näsa. Han fiser under täcket och öppnar täcket så fisen kommer mot mig. Om jag gör samma mot honom (jag gör det så han får smaka på sin egna medicin), så blir han seriöst skitsur på mig.
Han vill helst inte att jag ska bajsa på toan uppe (som vi använder mest), utan han frågar alltid om jag kan gå ner på lilla toan och bajsa. Själv sitter han i timmar och skiter på toan uppe och lämnar bromsspår efter sig. Skulle jag göra det så är jag äcklig.
Och skulle jag använda ett könsord skulle han bli stött!
Jag har inget emot om min sambo fiser, rapar eller använder ett grovt språk i min närhet. Inga problem om mina väninnor gör det heller. Jag kan också fisa i min partners närhet för att jävlas. Men han blir ju bara såååå sur.
Nuuu till frågan. Vad tycker ni andra om tjejer fiser, pruttar, rapar, bajsar och pratar grovt? Tycker ni det är ok om er tjej gör det eller vill ni helst aldrig göra en fis från henne? Vill ni leva med att tjejer ?aldrig? pruttar? Att man ska vara en pryd tjej?