• Tue 7 Sep 2021 07:28
    212 visningar
    0 svar
    0
    212

    Har du haft svårt att bli gravid, fått hjälp till att bli och därefter blivit på egen hand men som slutar i MF?

    Hej,

    Vi försökte bli gravida i 4 år innan vi tog hjälp (både är ungdomar därav vänta vi så länge). Fick hjälp på traven och jag blev gravid direkt, nu 1,5 år efter födseln blir jag gravid på egen hand som slutar i tidig MF en månad senare blir jag gravid igen och verkar som jag håller på få MF på nytt.. Testen visar svagare än i helgen (lika svag som när jag plussa). I samband med både dessa grav blir jag dunder förkyld (händer aldrig), precis som att kroppen försöker kriga med att behålla fostret..

    Undrar ni som haft likadant/likande hur har det gått för er?

    Har ni tagit hjälp av vården?

    Hur många MF i bagaget?

    Vet inte om jag kommer klara av en ev tredje MF ifall jag blir gravid på nytt efter denna. Trots detta inte var planerat så var det planerat att hända inom 1 år. Att inte ha kunnat bli och senare bli bara man kollar på en men som slutar i MF är ju fruktansvärt.. :(

Svar på tråden Har du haft svårt att bli gravid, fått hjälp till att bli och därefter blivit på egen hand men som slutar i MF?