• 1jasminar

    Rd 4, negativ test

    Hej alla, har gjort andra återföring med blastocyst 3/9, så är på ruvardag 4 nu. Testade negativt och inga tecken på graviditet heller. Är det kört igen eller ska jag tro att det är för tidigt? :((

  • Svar på tråden Rd 4, negativ test
  • Aryzza

    Tycker absolut du ska tro det är för tidigt. Testade svagt positivt med en blastocyst först på RD 9 och hon är 16 månader nu ungefär :)

  • 1jasminar
    Aryzza skrev 2021-09-07 11:08:37 följande:

    Tycker absolut du ska tro det är för tidigt. Testade svagt positivt med en blastocyst först på RD 9 och hon är 16 månader nu ungefär :)


    Tack snälla, känner mig mer lättad nu.. Och hoppas att det visar positiv snart ?
  • Jag är bara jag

    Det motsvarar 9 dagar efter äl och då får ingen plus. Det är för tidigt helt enkelt. Jag har varit gravid 4 ggr med blastocyster och inte haft symptom före v.5.

  • 1jasminar
    Jag är bara jag skrev 2021-09-07 12:52:52 följande:

    Det motsvarar 9 dagar efter äl och då får ingen plus. Det är för tidigt helt enkelt. Jag har varit gravid 4 ggr med blastocyster och inte haft symptom före v.5.


    Får jag fråga vilken dag plussade du med blasto?
    Jag är bara jag skrev 2021-09-07 12:52:52 följande:

    Det motsvarar 9 dagar efter äl och då får ingen plus. Det är för tidigt helt enkelt. Jag har varit gravid 4 ggr med blastocyster och inte haft symptom före v.5.


    f

    Får jag fråga vilken dag plussade du med blasto?
Svar på tråden Rd 4, negativ test