• Rutisen123

    Killens kompis!!

    Skäms otroligt mycket vet inte vad jag ska göra.

    Har haft kontakt med denna kille (inget är officiellt, vi har inte sagt att vi är något eller har något mellan oss!) i några månader nu och vi har träffats. Men hans kompis har nu lagt en förfrågan till mig på Instagram och förfrågan på facebook från ingenstans.

    Hans kompis är (om jag ska va ärlig) snyggare än han jag skrivit med och jag vill inte såra honom med att säga ?tja vill inte ha något mellan oss har intresse för din kompis:)? fast ja jag vet inte låter så himla barnsligt att göra o hålla på såhär!! Men jag vet också att jag inte kan göra så eftersom folk snackar väldigt mycket just här jag bor. Ska jag satsa på killen ja pratat med eller hans vän? Själv vet jag inte ens om jag gillar någon just nu

  • Svar på tråden Killens kompis!!
  • Anonym (Rakt på sak)

    Du har inga skyldigheter mot någon av dem. Dejta båda och upptäck vilken du klickar bäst med, eller om det blir en tredje kille.

  • Tecum

    Är "snygg" den enda egenskap som gäller? Du ska väl satsa på den som du klickar bäst med på så många plan som möjligt. Som det låter nu är kille 1 inte särskilt intressant för dig. Du kan ju dumpa honom lite snyggt och sen ta upp med den andre efter ett tag så ser det bättre ut.

  • Anonym (aaa)

    Varför kan du inte vara vän med båda, prata med båda och se vem av dem du blir mer förtjust i? 
    Det är väl om kilarna berättar för varann om vad du skriver till dem så du får kanske vara lite försiktig, men som sagt, man kan ju ha många vänner på sociala medier 

Svar på tråden Killens kompis!!