• Anonym (Pinsamt)

    Frun har så stora bröst och klär sig med jätte tajta tajta kläder

    Hej på er.

    Hej! Min fru har så stora bröst och rumpa. hon har silikon i bröstet. Hon klär sig så jävla tajt men inte naket. Hela bröstet syns så stora på ett sätt där ingen lam missa och det gör att vart än vi går så får hon kåta blickar och många följer henna med blcikar trotts att jag är med. Om hon ska tex betala på en affär eller står i kö på en affär så tittar alla män mot oss även de som har med sif sina fruar. Det bröjade känns för mkt för mig och började störa mig. Man känner sig uttittad var än man går när vi går ut tsm.

    Vad tycker ni att jag ska göra. Jag vill inte bli sedd som kontrollerande man men samtidigt vill jag inte ha de så.

    överdriver jag?

    Ska jag bara vänja mig med det?

    eller ska jag ta upp det med henne?

  • Svar på tråden Frun har så stora bröst och klär sig med jätte tajta tajta kläder
  • Anonym (Mman)

    Vad du ska göra? Jobba på självförtroendet och inse att hon klär sig idet som gör att hon känner sig bekväm.

  • Tukt

    En så pass svår och komplex fråga att ni behöver gå till en terapeut. 

  • Anonym (W)

    Vad olika man kan vara, jag älskar när andra män kastar lystna blickar på min sexiga och yppiga fru och hennes stora rumpa.

  • Jimpan86

    Lägg ner med sånt där tänk direkt och låt din flickvän vara vacker när hon vill vara det.

    Har sett för mycket gruppmentalitet när det kommer till sånt här för att inte snart börja gå berserk. Vackra kvinnor får aldrig klä sig precis som dom vill. Dom får inte vara stolta och visa upp det dom har och det arbete dom lagt ner, utan att någon ska bli sur och kommentera.
    Det är som att ha en Ferrari men tvingas köra golf bara för att dom andra bilisterna ska sluta vara sura. Snygga kvinnor ska veta sin plats och vara precis lika gråa och trista som alla andra. 

    Men det var ju inte för att hon var precis som alla andra som du hittade 'na från början.. Och jag kan tänka mig att hon inte gick runt klädd som någon nunna då heller fan. Var stolt över att det blev ni och kan inte folk acceptera henne som hon är så får ni väl hoppa in i bilen och flytta någonstans där ni båda kan andas.

    Låter som att du skulle behöva fixa lite cash money.

  • Tukt
    Jimpan86 skrev 2021-09-09 16:38:44 följande:

    Lägg ner med sånt där tänk direkt och låt din flickvän vara vacker när hon vill vara det.

    Har sett för mycket gruppmentalitet när det kommer till sånt här för att inte snart börja gå berserk. Vackra kvinnor får aldrig klä sig precis som dom vill. Dom får inte vara stolta och visa upp det dom har och det arbete dom lagt ner, utan att någon ska bli sur och kommentera.
    Det är som att ha en Ferrari men tvingas köra golf bara för att dom andra bilisterna ska sluta vara sura. Snygga kvinnor ska veta sin plats och vara precis lika gråa och trista som alla andra. 

    Men det var ju inte för att hon var precis som alla andra som du hittade 'na från början.. Och jag kan tänka mig att hon inte gick runt klädd som någon nunna då heller fan. Var stolt över att det blev ni och kan inte folk acceptera henne som hon är så får ni väl hoppa in i bilen och flytta någonstans där ni båda kan andas.

    Låter som att du skulle behöva fixa lite cash money.


    Var i TS inlägg står det att hon är vacker? Är inte det mer ditt egna antagande eftersom hon har stora bröst?
  • Anonym

    Det ser trashigt ut att gå och exponera brösten

  • Jimpan86
    Tukt skrev 2021-09-09 20:09:43 följande:
    Var i TS inlägg står det att hon är vacker? Är inte det mer ditt egna antagande eftersom hon har stora bröst?
    Varför skulle det vara det? TS erkänner ju själv att hon är så fin så att alla står och tittar. 

    Blir mer förvånad över att du sitter på all denna info som TS delar med sig men fortfarande tror att hon skulle vara en hagga. 
Svar på tråden Frun har så stora bröst och klär sig med jätte tajta tajta kläder