• Svar på tråden Clone a willy
  • Anonym (Man)

    Följer! Har funderat på att ge min sambo en avgjutning av min mest på skoj men jag vet faktiskt inte hur hon skulle ta emot det! Hur skulle ni tjejer reagera om ni fick en avgjutning av din pojkväns erigerade penis?

  • Anonym (K)

    Japp, vi har testat men jag tyckte inte om materialet för det var typ stenhårt när den var klar =/

  • Anonym (K)
    Anonym (K) skrev 2021-09-09 21:25:22 följande:

    Japp, vi har testat men jag tyckte inte om materialet för det var typ stenhårt när den var klar =/


    Alltså, hård på ett sätt som gjorde att det nästan gör ont att använda den, inte så där "åh så hård den är". Varenda minsta lilla hudräffla är hård liksom.
  • Anonym (Do)

    Svåra att få till än vi trodde. Var två personer (minst...)

    För hård, och luktar mysko, när den är klar.

    Och har krympt... Nej, jag inbillar mig inte.

  • Anonym (Man)
    Drottningen1970 skrev 2021-09-09 21:15:53 följande:

    Meningslös. Va fan skulle man med den till? Ha i bokhyllan?


    Jag tänkte någon kanske skulle tycka att det var kul att ha för att ta fram ibland och känna och titta på ibland. Men tack för att du är rak i alla fall.
  • Anonym (Sylt)
    Drottningen1970 skrev 2021-09-09 21:15:53 följande:

    Meningslös. Va fan skulle man med den till? Ha i bokhyllan?


    Ja eller på matbordet, eller på sängbordet kanske?
  • Anonym (Clone)

    Hej. Jag och min flickvän har gjutit av min några gånger. Första vi gjorde var utav märket clone boy. Den blev stenhård och luktar typ bensin. Sen köpte vi clone a willy vilket blev betydligt bättre. Är mjukare och luktar inget. Enda nackdelen är att det är lite snålt med gjutmassa så vi köpte dubbel uppsättning för att få till en fullständig clone

  • Tusselina

    Har en liten samling av dem, det verkar finnas lite olika material beroende på märke. Man vill gärna undvika att röra för kraftigt för de blir svåra att hålla rena om du får små bubblor i.

    Gemensamt har varit att det var svårare än de trodde och ingen fick till en bra på första försöket.

    Oavsett vad det står om att det är tillräckligt för de flesta så har även alla behövt två paket för det ska bli tillräckligt och inte resultatet kortare. Tänk på att om du köper ett kit med vibrator så blir det än mer för lite massa om du hoppar över att stoppa i den (de är generellt rätt värdelösa men kan funka bra som ?handtag?.

    Kan ha mycket roligt med dem, framförallt kul att se till att det blir lite ?flare? på basen då kan man med hjälp av två scarfs använda den som strap-on för lite roliga mind games :D

    Kan vara kul också som den ?andre? för dp (inte i rumpan dock om man inte sett till att få en rejält utbredd bas dock av säkerhetsskäl, bättre använda kopian i fittan)

  • ludde01

    Ja vi testade också som en kul grej.

    Materialet var på tok för hårt när avgjutningen var klar!

    Skulle isf satsa på att göra en avgjutning i choklad istället:)

  • NickeNorrlänning

    Jodå, jag har provat. 

    Men svårare än jag trodde, har provat tre gånger nu. 

    Clone a Willy set båda gångerna. Första gången blev avgjutningen sådär, kuken hade tagit i röret på två ställen, och siliconmassan räckte bara till en 1/3 -del ungefär.

    Plaströret som följer med var för smalt, för litet i omkrets, så kuken tog röret i hur jag än gjorde.

    Andra gången lyckades jag klippa ur ett litet v-format segment och tejpa ihop igen med vanlig packtejp så fick röret en svag böj, då gick det precis. 

    Min är 18-19 lång cm och 14 cm i omkrets, jag tycker att det var precis så att det gick att få till en gjutform. 

    Det är lite att tänka på, man måste blanda till gjutmassan i en exakt temperatur, röra om ett visst antal sekunder (90 sek eller nåt sånt, kommer inte ihåg), sedan ska gjutmassan hällas i röret, och då gäller det att ha ett stenhårt stånd och hålla det i en - två minuter efter att man tryckt in kuken i formen.  Andra gången blev inte heller nåt bra - tog i röret. 

    Sedan beställde jag mer gjutmassa, en liten hink från en onlinebutik. Då tänkte jag prova med en blomvas, en i glas, en helt cylinderformad och så stor att den inte kunde ta i, och därför mycket gjutmassa så den skulle räcka till att fylla upp vasen. 

    Jag fick till det, lyckades få till ett hårt stånd tryckte ner den i vasen, men då tryckte jag ner den för djupt, så det såg inte så bra ut att gjuta i. Sedan fick jag inte ut gjutformen hel ur glasvasen, tappade den i golvet så den sprack, och gjutformen gick inte att få stabil efter det. 

    Så nu har jag fyra satser med silicon (köpte extra) och tre plastdildos samt en halv hink med gjutmassa. 

    Räck upp handen alla ni som går igång på den här storyn - ett stort grattis isåfall, för ni tillhör en exklusiv skara mycket depraverade sexgenier! 

  • Anonym (Provat)

    Japp har gjort det. Gjöt även in ett fäste till knullmaskinen. Det får henne att squirta iaf ????

  • Tom Araya
    NickeNorrlänning skrev 2021-09-10 14:26:28 följande:

    Jodå, jag har provat. 

    Men svårare än jag trodde, har provat tre gånger nu. 

    Clone a Willy set båda gångerna. Första gången blev avgjutningen sådär, kuken hade tagit i röret på två ställen, och siliconmassan räckte bara till en 1/3 -del ungefär.

    Plaströret som följer med var för smalt, för litet i omkrets, så kuken tog röret i hur jag än gjorde.

    Andra gången lyckades jag klippa ur ett litet v-format segment och tejpa ihop igen med vanlig packtejp så fick röret en svag böj, då gick det precis. 

    Min är 18-19 lång cm och 14 cm i omkrets, jag tycker att det var precis så att det gick att få till en gjutform. 

    Det är lite att tänka på, man måste blanda till gjutmassan i en exakt temperatur, röra om ett visst antal sekunder (90 sek eller nåt sånt, kommer inte ihåg), sedan ska gjutmassan hällas i röret, och då gäller det att ha ett stenhårt stånd och hålla det i en - två minuter efter att man tryckt in kuken i formen.  Andra gången blev inte heller nåt bra - tog i röret. 

    Sedan beställde jag mer gjutmassa, en liten hink från en onlinebutik. Då tänkte jag prova med en blomvas, en i glas, en helt cylinderformad och så stor att den inte kunde ta i, och därför mycket gjutmassa så den skulle räcka till att fylla upp vasen. 

    Jag fick till det, lyckades få till ett hårt stånd tryckte ner den i vasen, men då tryckte jag ner den för djupt, så det såg inte så bra ut att gjuta i. Sedan fick jag inte ut gjutformen hel ur glasvasen, tappade den i golvet så den sprack, och gjutformen gick inte att få stabil efter det. 

    Så nu har jag fyra satser med silicon (köpte extra) och tre plastdildos samt en halv hink med gjutmassa. 

    Räck upp handen alla ni som går igång på den här storyn - ett stort grattis isåfall, för ni tillhör en exklusiv skara mycket depraverade sexgenier! 


    SkrattandeSkål
  • Tom Araya
    Anonym (Clone) skrev 2021-09-09 22:47:33 följande:

    Hej. Jag och min flickvän har gjutit av min några gånger. Första vi gjorde var utav märket clone boy. Den blev stenhård och luktar typ bensin. Sen köpte vi clone a willy vilket blev betydligt bättre. Är mjukare och luktar inget. Enda nackdelen är att det är lite snålt med gjutmassa så vi köpte dubbel uppsättning för att få till en fullständig clone


    Du använde inte materialet för gjutformen till själva Willy-gjutningen?
  • rille79
    Anonym (Do) skrev 2021-09-09 21:27:26 följande:

    Svåra att få till än vi trodde. Var två personer (minst...)

    För hård, och luktar mysko, när den är klar.

    Och har krympt... Nej, jag inbillar mig inte.


    Kan bekräfta allt du skriver. Det som är svårast är att hålla ståndet samtidigt som man skall fokusera på att följa instruktioner. Vi var också tv, frugan fick "underhålla" mig edan jag blandade osv.


    Håller även med att den blir betydligt hårdare än vi trodde, inte hårt som stenhårt, men som trögare/hårdare gummi. Doften är inte heller trevlig.


     


    Sen, har man lite grövre eller större/längre snopp så räcker satsen dåligt för att fylla upp hela utrymmet, även om man stoppar ner vibratorn som följer med.


    Så, har ni större än ca 17 cm och den är grov, köp två satser så ni kan fylla upp och skapa en full kopia.


     

  • Anonym (W)

    Köpt en cloneboy, ska försöka göra den själv har dock en böj på kuken så får se hur de går!

  • Anonym (Pussy)

    Jag vill "clone a pussy" men hittar den bara i rosa. Den "hudfärgade" verkar ha utgått överallt... Någon som vet var jag kan få tag i en, eller två?

Svar på tråden Clone a willy