• Anonym (hurhur)

Hur ska man träffa någon?

Hur ska man kunna träffa någon?

Aktuell statistik från diverse dejtingappar:
    Tinder:  8 likes, ingen matchning.
    GoodOnes:  4 likes, ingen matchning.
    Match.com:   98 som tittat på ens profil, 2 likes, ingen matchning.

Behöver kanske inte tillägga att jag är kille. Förstår inte hur folk lyckas träffa någon över huvud taget.

• Svar på tråden Hur ska man träffa någon?
  • Anonym (aaa)
    Anonym (hurhur) skrev 2021-09-10 20:46:13 följande:

Hur ska man kunna träffa någon?

Aktuell statistik från diverse dejtingappar:
    Tinder:  8 likes, ingen matchning.
    GoodOnes:  4 likes, ingen matchning.
    Match.com:   98 som tittat på ens profil, 2 likes, ingen matchning.

Behöver kanske inte tillägga att jag är kille. Förstår inte hur folk lyckas träffa någon över huvud taget.

Men det finns väl fler sätt att träffa folk än via appar? 
  • Anonym (hurhur)
    Anonym (aaa) skrev 2021-09-10 20:47:38 följande:
    Men det finns väl fler sätt att träffa folk än via appar? 
    Det gör det förvisso, men det är ju inte heller lätt.
  • Anonym (Sanna)

Öka ditt sociala liv och kontaktnät är nog det bästa tips jag kan komma med. När det gäller tinder - be nån vän tittapå din profil och dina foton och se vad som kanske kan förbättras.

• Anonym (Matilda)

Statistik baserad på hur lång tid?

8 likes på en vecka eller på ett halvår?

• Anonym (hurhur)
    Anonym (Sanna) skrev 2021-09-10 21:28:15 följande:

Öka ditt sociala liv och kontaktnät är nog det bästa tips jag kan komma med. När det gäller tinder - be nån vän tittapå din profil och dina foton och se vad som kanske kan förbättras.

Tips på hur jag in öka mitt sociala liv och kontaktnät?
  • Anonym (hurhur)
    Anonym (Matilda) skrev 2021-09-10 21:31:58 följande:

Statistik baserad på hur lång tid?

8 likes på en vecka eller på ett halvår?

På typ 1 månad nåt sånt.
  • Anonym (hurhur)
    Anonym (hurhur) skrev 2021-09-10 21:34:08 följande:

På typ 1 månad nåt sånt.

Eller närmare 2 kanske det är förresten.
  • Anonym (Tappa inte hoppet)

Nu har jag inga bra tips, utom ett och det är att inte tappa hoppet. När man tappat hoppet om att någonsin träffa någon så får man (efter vad jag sett) en slags personlighet som verkligen stöter ifrån sig kvinnor. Som om de på något magiskt vis kan läsa av en eller som om man luktar illa. Så kvinnor man kanske hade kunnat närma sig eller som kanske hade närmat sig en försvinner.

Så just att tro att man kan och inte ge upp hoppet ger en hel del fördelar vad gäller kvinnor.

• Anonym (hurhur)
    Anonym (Tappa inte hoppet) skrev 2021-09-10 21:35:33 följande:

Nu har jag inga bra tips, utom ett och det är att inte tappa hoppet. När man tappat hoppet om att någonsin träffa någon så får man (efter vad jag sett) en slags personlighet som verkligen stöter ifrån sig kvinnor. Som om de på något magiskt vis kan läsa av en eller som om man luktar illa. Så kvinnor man kanske hade kunnat närma sig eller som kanske hade närmat sig en försvinner.

Så just att tro att man kan och inte ge upp hoppet ger en hel del fördelar vad gäller kvinnor.

Kanske är just där jag har hamnat, kan nog stämma som du säger.

Vill inte ge upp hoppet men ibland har jag nästan gjort det. Allt annat är jag nöjd med i livet, men inte att just ha någon att dela allt med. Märks av speciellt mycket på fredagkvällar.
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (hurhur) skrev 2021-09-10 21:33:36 följande:

Tips på hur jag in öka mitt sociala liv och kontaktnät?

Det beror ju på hur det ser ut idag. Har du ytterst då sociala kontakter idag handlar det ju om att börja med att bygga upp nån social kontakt alls, tex genom att gå med i en förening, engagera sig i ideellt arbete, åka på en gruppresa eller gå en kurs. Har du redan mycket folk som du umgås med men kanske lite samma folk varje gång gäller det kanske istället att öppna upp för fler - be dina vänner att bjuda in några för dig okända vänner nästa gång ni träffas, när pandemin begränsar mindre ta med kompisarna på olika evenemang där ni träffar nytt folk osv.
Svar på tråden Hur ska man träffa någon?