• Sat 11 Sep 2021 10:29
    1581 visningar
    1 svar
    1
    1581

    Förvirrad

    Jag känner mig förvirrad.

    Jag har dejtat en kille i två månader nu. Vi kan ses varannan helg då vi båda har barn så det blir inte så ofta vi ses. Alla gånger vi setts så har jag åkt till han. När vi ses har vi det helt underbart. Vi skriver till varandra varje dag på sociala media och han skriver att jag gör honom lycklig, att han saknar mig, att han vill bygga på vår relation o.sv

    Nu till min förvirring. Förra helgen när jag var där så sov han i princip hela helgen, han var trött för det hade varit mycket på jobbet sa han. Jag vaknar på söndag morgon av att han ligger med mobilen under täcket (gömmer mobilen) Han skev på kvällen efter jag åkt att det var tomt i sängen när jag inte var där.

    Sen nu i veckan som gått har han varit väldigt off, svarar mig endast 4 ggr/dag. Går mellan 5-8 timmar emellan svaren.

    Igår frågade jag spontant om han ville ses trots att han hade barnen hemma. Det ville han gättegärna och jag gjorde honom glad. Men Jag åkte dit, har 1,5 timmes resa till honom. Efter 2 timmar sa han att jag måste åka hem för sonen skulle vakna snart och att han var trött.

  • Svar på tråden Förvirrad
  • Anonym (Kim)
    Thu 23 Dec 2021 06:30
    #1

    Hur går det för dig?

    Skulle gissa att ni avslutat relationen och han har påbörjat en ny. Att du blev rätt snabbt urfasad. Han hade en annan på gång.

    Önskar dig en fin jul- och nyårshelg.

Svar på tråden Förvirrad