• BAAM

    Smisk

    Hej! Ska träffa en tjej som gillar bland annat smisk. Självklart kommer jag fråga hur hon vill ha det, men jag blev nyfiken hur går det till? Hur gör ni?

  • Svar på tråden Smisk
  • Anonym (Bertram)

    Lägger henne över knäet eller på mage med mig grensle över benen, eller när hon rider mig. Smiskar med handflatan, smeker, smiskar, känner hur det blir varmt, ser att det blir rött. 

  • Hotelliggaren

    Ja lägg henne över knät old school! Då känns det nästan aldrig krystat och handen hamnar helt rätt. Är du högerhänt ska hon ligga med huvet åt vänster. Man kan med fördel komma åt att smeka lite med den andra handen mellan skinkorna samtidigt. Vissa gillar att man verkligen kupar handen ordentöligt så fingrarna kommer åt de känsliga delarna lite vid nedslaget. Har hon fått smisk förut behöver du inte bekymra dig, då vet hon precis hur hon vill ligga osv. Det är förvånansvärt lätt att få till en bra smiskning på det sättet. Man frestas att tänka att det är meningen.... Flört

  • Anonym (Bertram)
    Hotelliggaren skrev 2021-09-12 17:02:41 följande:

    Ja lägg henne över knät old school! Då känns det nästan aldrig krystat och handen hamnar helt rätt. Är du högerhänt ska hon ligga med huvet åt vänster. Man kan med fördel komma åt att smeka lite med den andra handen mellan skinkorna samtidigt. Vissa gillar att man verkligen kupar handen ordentöligt så fingrarna kommer åt de känsliga delarna lite vid nedslaget. Har hon fått smisk förut behöver du inte bekymra dig, då vet hon precis hur hon vill ligga osv. Det är förvånansvärt lätt att få till en bra smiskning på det sättet. Man frestas att tänka att det är meningen.... Flört


    När hon lagt sig över mitt knä brukar jag placera kuken stående mellan hennes lår, högst upp. Då gnider hon sig mot den samtidigt som jag smiskar.
  • Tom Araya

    Du ställer dig framåtlutad med byxor och kalsonger neddragna och så tar hon fram mattpiskan... {#emotions_dlg.djavulsk}

  • BAAM
    Anonym (Bertram) skrev 2021-09-13 15:02:58 följande:
    När hon lagt sig över mitt knä brukar jag placera kuken stående mellan hennes lår, högst upp. Då gnider hon sig mot den samtidigt som jag smiskar.
    ska fan testa det
  • BAAM
    Tom Araya skrev 2021-09-13 16:24:45 följande:

    Du ställer dig framåtlutad med byxor och kalsonger neddragna och så tar hon fram mattpiskan... {#emotions_dlg.djavulsk}


     haha jävlar 
  • Anonym (Sugaren)
    Tom Araya skrev 2021-09-13 16:24:45 följande:

    Du ställer dig framåtlutad med byxor och kalsonger neddragna och så tar hon fram mattpiskan... {#emotions_dlg.djavulsk}


    Jag brukar ordna hennes disk först. Sen får jag belöningen.
  • Anonym (Bertram)
    Anonym (Sugaren) skrev 2021-09-13 20:04:25 följande:
    Jag brukar ordna hennes disk först. Sen får jag belöningen.
    "Hennes disk"? Har hon en egen disk?

    Jämställda män får mer sex, det visar amerikansk forskning.
  • Anonym (Som)

    Som man ska man visa vem som bestämmer. Verkar inte så erfaren på detta? så testa dig fram försiktigt .,

  • Hotelliggaren
    Anonym (Som) skrev 2021-09-14 19:06:10 följande:

    Som man ska man visa vem som bestämmer. Verkar inte så erfaren på detta? så testa dig fram försiktigt .,


    Ja nu sätter vi fart på tråden! Jag fyller på lite: kvinnor gillar att få smisk! De som säger nåt annat har inte testat! Flört
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Bertram) skrev 2021-09-14 16:50:52 följande:

    "Hennes disk"? Har hon en egen disk?

    Jämställda män får mer sex, det visar amerikansk forskning.


    Jag diskar åt henne. Ibland dammsuger.
  • BAAM

    tja tänkte jag uppdatera lite. det gick åt helvete. det visade sig att hon var dominant och det var bara det som gällde för henne. hon gillar att binda fast. det där får någon annan jävel ta hehe

  • Anonym (Som)

    Haha oj undrar hur den dejten gick .. båda ville smiska hehe

  • BAAM
    Anonym (Som) skrev 2021-09-18 18:54:40 följande:

    Haha oj undrar hur den dejten gick .. båda ville smiska hehe


    haha
  • Anonym (Sugaren)
    BAAM skrev 2021-09-18 17:40:14 följande:

    tja tänkte jag uppdatera lite. det gick åt helvete. det visade sig att hon var dominant och det var bara det som gällde för henne. hon gillar att binda fast. det där får någon annan jävel ta hehe


    Ett flickvänsmaterial alltså.
  • Tom Araya
    BAAM skrev 2021-09-18 17:40:14 följande:

    tja tänkte jag uppdatera lite. det gick åt helvete. det visade sig att hon var dominant och det var bara det som gällde för henne. hon gillar att binda fast. det där får någon annan jävel ta hehe


    Vad var det jag sa?
    Tom Araya skrev 2021-09-13 16:24:45 följande:

    Du ställer dig framåtlutad med byxor och kalsonger neddragna och så tar hon fram mattpiskan... {#emotions_dlg.djavulsk}


    Hahaha.. Skrattande

Svar på tråden Smisk