• VickanD

    Vilka är snyggast - män eller kvinnor? (Naturlig skönhet!)

    Rent generellt alltså. Anser du att män eller kvinnor är snyggast? OBS: osminkade/icke fixade människor. Pratar om naturlig skönhet, borträknat smink och sånt. Icke sminkade och icke fixade män och kvinnor. Vilka är snyggast?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka är snyggast - män eller kvinnor? (Naturlig skönhet!)
  • Jag är bara jag

    Eftersom sminkade män är urfult svarade jag män. Men även kvinnor kan självklart se bra ut osminkade. Lite småfix skadar dock inte på nån. Glad

  • Anonym (aaa)
    VickanD skrev 2021-09-13 14:11:19 följande:

    Rent generellt alltså. Anser du att män eller kvinnor är snyggast? OBS: osminkade/icke fixade människor. Pratar om naturlig skönhet, borträknat smink och sånt. Icke sminkade och icke fixade män och kvinnor. Vilka är snyggast?


    Det finns såna här trådar redan på forumet 
  • Anonym (Yxan)
    Jag är bara jag skrev 2021-09-13 14:19:15 följande:

    Eftersom sminkade män är urfult svarade jag män. Men även kvinnor kan självklart se bra ut osminkade. Lite småfix skadar dock inte på nån. 


    Om jag förstått dig rätt så anser du alltså att män är naturligt snyggare än kvinnor? :) Om man jämför män och kvinnor som är osminkade alltså. Håller med ts om man ska jämföra utseende så räknar man det naturliga utseendet, alltså räknar man inte med smink och sånt som uppenbarligen gör en snyggare
  • Anonym (Blåbäret)

    Män. Om man hade tagit hänsyn till smink så hade jag röstat på kvinnor men om man ställer män och kvinnor mot varandra där man räknar naturlig skönhet utan smink så är det helt klart män som är snyggast.

    Smink är fusk när det kommer till utseendeomröstningar. Naturlig skönhet utan smink är det man går efter.

  • Anonym (?)
    Anonym (aaa) skrev 2021-09-13 14:19:41 följande:
    Det finns såna här trådar redan på forumet 
    Den kommentaren är applicerbar för cirka 99% av alla trådar som startas.
  • Anonym (Anonym)

    Jag är av den åsikten att de flesta människor ser bättre ut med lite smink, åtminstone på långt håll. (dvs. i kamera, på film osv.) Alltså, smink som inte 'syns'.

    Sedan är både män och kvinnor så otroligt olika inom sin egen grupp så att säga. Vissa ser jättebra ut, andra ser inte bra ut alls. Jag tror det jämnar ut sig.

    Tycker det finns otroligt vackra/snygga/attraktiva män och kvinnor, och det finns även mindre attraktiva och till och med fula inom båda könen. (jag är en av de fula kvinnorna.) 

Svar på tråden Vilka är snyggast - män eller kvinnor? (Naturlig skönhet!)