• Anonym (Sally)

    Är det viktigt för dig att ha barn av varje kön?

    Är det viktigt för dig att ha barn av varje kön?

    Jag har inga barn själv och har ingen riktig åsikt om det men det verkar som om det är viktigt för många, därav frågan.

  • Svar på tråden Är det viktigt för dig att ha barn av varje kön?
  • Anonym (Mamman)

    Det känns som att man "missar" något om man inte får barn av båda könen, så jag hade gärna velat ha det.

    Dock föredrar jag flickor och har två flickor just nu, så skulle jag få fler flickor i framtiden så hade det känts bättre än om jag bara fått pojkar istället. Men generellt önskar jag mig en pojke också i framtiden för att ja, jag vill ha av båda könen helt enkelt.

  • Anonym (Liv)

    Nej, det absolut enda som spelade nån som helst roll när jag var gravid var att få ett levande barn. 5:e gången gick det vägen och det råkade bli en pojke. Andra barnet blev också en pojke. Två levande barn! Vilken lycka. {#emotions_dlg.flower}Solig

  • Anonym (Mamma till 2)

    Nej, verkligen inte viktigt. Jag har två av samma sort och önskar mig inga andra barn än just dem! <3 <3

  • Anonym (Anonym)

    Nej, det enda som betyder något är att barnen är friska och mår bra. Vad som sitter mellan benen har aldrig varit viktigt. Har heller aldrig kollat kön innan för jag bryr mig verkligen inte. Har en flicka och två pojkar plus en i magen av okänt kön.

  • Anonym (Ja)

    Ja för mig var det ett verkligen stor extrabonus att ha en av varje. Att få se båda sidorna så att säga. 

  • Anonym (Nope)

    Nej.

    Efter att ha gråtit många tårar i panik av oro att aldrig kanske få bli mamma när det kändes som drömmen var på väg bort är kön ingenting jag bryr mig om.

    Jag fick bli mamma som jag drömde om när jag låg ihopkurad i soffan hulkandes efter missfall. Det är det som betyder något för mig.

  • Anonym (Båda könen)

    Jag tycker att det är berikande.Jag behöver aldrig tänka hur det skulle ha varit att ha en son eller dotter.Jag har ju det.

Svar på tråden Är det viktigt för dig att ha barn av varje kön?