• Anonym (Fröke­n nyfike­n)
    Wed 15 Sep 2021 12:02
    1880 visningar
    16 svar
    16
    1880

    Samkönat sex (kvinna)

    Jag är en heterosexuell (tror jag) kvinna som hela mitt liv enbart tänt på och varit intresserad av killar/män. Men de senaste 1-2 åren har jag kommit på mig själv med att jag tänder väldigt mycket på bröst och sexiga vulvor, alltså kvinnor. Jag är dock extremt kräsen i vad jag tänder på. Det är bara slanka kvinnor, som jag själv, med små fina bröst och ansade (ej helrakade) venusberg/vulvor.

    Fantiserar ofta om att ha sex med en kvinna, men när jag ser kvinnor som lever ihop med varandra kan jag bara tänka vänskapsrelation. Däremot kan jag fundera/fantisera om den sexuella delen av deras relation. Har därför tänkt att det bara är en sexuell fantasi snarare än att jag skulle vara bisexuell. Men etikett är iofs inte relevant, det är vad det är.

    Någon mer än jag som har dessa fantasier utan att vara bisexuell, vad ni vet :)

    Och hur hittar man denna kvinnan som passar in i min preferens?!

  • Svar på tråden Samkönat sex (kvinna)
  • Wed 15 Sep 2021 12:04
    #1
    Anonym (Fröken nyfiken) skrev 2021-09-15 12:02:42 följande:

    Jag är en heterosexuell (tror jag) kvinna som hela mitt liv enbart tänt på och varit intresserad av killar/män. Men de senaste 1-2 åren har jag kommit på mig själv med att jag tänder väldigt mycket på bröst och sexiga vulvor, alltså kvinnor. Jag är dock extremt kräsen i vad jag tänder på. Det är bara slanka kvinnor, som jag själv, med små fina bröst och ansade (ej helrakade) venusberg/vulvor.

    Fantiserar ofta om att ha sex med en kvinna, men när jag ser kvinnor som lever ihop med varandra kan jag bara tänka vänskapsrelation. Däremot kan jag fundera/fantisera om den sexuella delen av deras relation. Har därför tänkt att det bara är en sexuell fantasi snarare än att jag skulle vara bisexuell. Men etikett är iofs inte relevant, det är vad det är.

    Någon mer än jag som har dessa fantasier utan att vara bisexuell, vad ni vet :)

    Och hur hittar man denna kvinnan som passar in i min preferens?!


    Det är väl vad man i kontaktannonser brukar kalla "bi-nyfiken".
  • Anonym (Matil­da)
    Wed 15 Sep 2021 12:17
    #2

    Om du är nyfiken på enbart sex så spelar det väl ingen roll vad hon själv har för läggning så länge ni möts på lika villkor?

    Ut på Tinder och leta!

  • Anonym (Roruj­rjtbt)
    Wed 15 Sep 2021 12:18
    #3

    Varför får jag känslan att du är man som bara vill posta dina runkfantasier?

  • Anonym (Fröke­n nyfike­n) Trådstartaren
    Wed 15 Sep 2021 12:56
    #4
    Anonym (Rorujrjtbt) skrev 2021-09-15 12:18:18 följande:

    Varför får jag känslan att du är man som bara vill posta dina runkfantasier?


    Jag är i allra högsta grad kvinna. Men vill du använda mina funderingar/fantasier för eget runkande, var så god.
  • Anonym (Roruj­rjtbt)
    Wed 15 Sep 2021 13:07
    #5
    Anonym (Fröken nyfiken) skrev 2021-09-15 12:56:48 följande:

    Jag är i allra högsta grad kvinna. Men vill du använda mina funderingar/fantasier för eget runkande, var så god.


    Nej tack, är straight. :)
  • Anonym (Fröke­n nyfike­n) Trådstartaren
    Wed 15 Sep 2021 13:37
    #6
    +1
    Tom Araya skrev 2021-09-15 12:04:52 följande:

    Det är väl vad man i kontaktannonser brukar kalla "bi-nyfiken".


    Som av en händelse såg jag precis det uttrycket, fast på engelska. Känner att det är precis det jag är, bicurious :)
  • Anonym (Samma här)
    Wed 15 Sep 2021 16:16
    #7

    Jag känner samma som du. Det vill säga nyfikenhet på tjejsex, men otänkbart med relation annat än vänskap :) Dock är det inte mig du söker, eftersom tjejsex inte skulle uppskattas av min man och jag har inga planer på att bryta med han. Ville mest bekräfta att det finns andra som känner och tänker som du :)

  • Anonym (Fröke­n nyfike­n) Trådstartaren
    Wed 15 Sep 2021 16:46
    #8
    Anonym (Samma här) skrev 2021-09-15 16:16:31 följande:

    Jag känner samma som du. Det vill säga nyfikenhet på tjejsex, men otänkbart med relation annat än vänskap :) Dock är det inte mig du söker, eftersom tjejsex inte skulle uppskattas av min man och jag har inga planer på att bryta med han. Ville mest bekräfta att det finns andra som känner och tänker som du :)


    Jag är inte ute efter att hitta någon här på FL, mer bara en känsla av att det finns fler än jag :)

    Min upplevelse är att de flesta som funderat i dessa banor egentligen är dragen åt det hållet, men inte levt ut det. Sen tror jag även att OM jag skulle ha sex med en kvinna så vill jag att det är någon som är van, som vet hur man gör. Jag vet bara hur man gör på egen hand eller i sällskap av en penis :)
  • Anonym (@@)
    Wed 15 Sep 2021 17:11
    #9
    Anonym (Fröken nyfiken) skrev 2021-09-15 16:46:02 följande:

    Jag är inte ute efter att hitta någon här på FL, mer bara en känsla av att det finns fler än jag :)

    Min upplevelse är att de flesta som funderat i dessa banor egentligen är dragen åt det hållet, men inte levt ut det. Sen tror jag även att OM jag skulle ha sex med en kvinna så vill jag att det är någon som är van, som vet hur man gör. Jag vet bara hur man gör på egen hand eller i sällskap av en penis :)


    Jag är samma som du. Jag kollar på lesbisk porr. Har en kille dock.
  • Anonym (Fröke­n nyfike­n) Trådstartaren
    Wed 15 Sep 2021 17:48
    #10
    Anonym (@@) skrev 2021-09-15 17:11:55 följande:

    Jag är samma som du. Jag kollar på lesbisk porr. Har en kille dock.


    Jag gillar också lesbisk porr. Lever också med en man, eller vi ska separera, men det har inget med detta att göra.
  • Anonym (@@)
    Wed 15 Sep 2021 19:14
    #11
    Anonym (Fröken nyfiken) skrev 2021-09-15 17:48:35 följande:

    Jag gillar också lesbisk porr. Lever också med en man, eller vi ska separera, men det har inget med detta att göra.


    Intressant! Man är inte ensam. Jag finner det så stört sexigt och jag kan typ komma på två sekunder när jag ser två tjejer hålla på med varann.
  • Anonym (Man 52 år gift i 25 år.)
    Wed 15 Sep 2021 21:55
    #12

    Det du beskriver är tämligen vanligt förekommande bland män också, att man tycker det känns spännande och attraktivt med vissa delar av manligheten hos andra män men inte direkt identifierar sig med att keva tillsammans med annan man.

    Inget är fel bara man känner att det är rätt för en själv.

    Lycka till på upptäcksfärden!

  • Mon 20 Sep 2021 11:25
    #13

    Jag kan ha både och.

  • Anonym (Man)
    Mon 20 Sep 2021 12:05
    #14
    Anonym (Fröken nyfiken) skrev 2021-09-15 13:37:03 följande:

    Som av en händelse såg jag precis det uttrycket, fast på engelska. Känner att det är precis det jag är, bicurious :)


    Det är väl inte fel att vara det! Dubbelt så mycket att tycka om. Det är inte olagligt heller för den delen och som jag och min sambo pratat om gällande sex på flera så ska man inte bry sig så mycket så länge alla är med på det! Dyker möjligheten upp, testa att ha sex med en kvinna och se hur det är. Jag kan villigt erkänna att jag har samma tankar om män men jag har jättesvårt att tända på en man. Inte heller all gaysex tänder mig men det finns några klipp som faktiskt tänder mig. Jag vill nog testa bli påsatt och få suga en kuk men jag vill inte se ansiktet på mannen - helst alltså. Kanske bara fungerar i fantasin, vem vet?
  • Anonym (Fröke­n nyfike­n) Trådstartaren
    Mon 20 Sep 2021 13:52
    #15
    Anonym (Man) skrev 2021-09-20 12:05:41 följande:

    Det är väl inte fel att vara det! Dubbelt så mycket att tycka om. Det är inte olagligt heller för den delen och som jag och min sambo pratat om gällande sex på flera så ska man inte bry sig så mycket så länge alla är med på det! Dyker möjligheten upp, testa att ha sex med en kvinna och se hur det är. Jag kan villigt erkänna att jag har samma tankar om män men jag har jättesvårt att tända på en man. Inte heller all gaysex tänder mig men det finns några klipp som faktiskt tänder mig. Jag vill nog testa bli påsatt och få suga en kuk men jag vill inte se ansiktet på mannen - helst alltså. Kanske bara fungerar i fantasin, vem vet?


    Det är lite så jag funderar, att det kanske bara är i fantasin det fungerar.

    Kollade på en porrfilm här om dagen, två kvinnor, och konstaterade att jag bara tände på den ena kvinnan. När hon blev smekt på brösten eller slickad blev jag jättelång, men när den andra kvinnan blev stimulerad hände inget. Då fick jag liksom vänta ut att de skulle byta av så att säga.
  • Anonym (Fröke­n nyfike­n) Trådstartaren
    Mon 20 Sep 2021 13:53
    #16
    Anonym (Fröken nyfiken) skrev 2021-09-20 13:52:10 följande:

    Det är lite så jag funderar, att det kanske bara är i fantasin det fungerar.

    Kollade på en porrfilm här om dagen, två kvinnor, och konstaterade att jag bara tände på den ena kvinnan. När hon blev smekt på brösten eller slickad blev jag jättelång, men när den andra kvinnan blev stimulerad hände inget. Då fick jag liksom vänta ut att de skulle byta av så att säga.


    Jättelång skulle vara jättekåt :)
Svar på tråden Samkönat sex (kvinna)