• hcc97

    Clearblue digital ägglossningstest

    Hej! Jag är väldigt ny på det här med ägglossningstest. Är det någon som vet om det har någon betydelse hur strecken ser ut på självaste stickan ser ut inuti testhållaren?

    Förstår att jag inte har ägglossning med tanke på att det bara var en cirkel.. men lite nyfiken eftersom strecken är så pass starka ändå.

  • Svar på tråden Clearblue digital ägglossningstest
  • hcc97

    Gick tydligen inte att bifoga en bild på testet.. men på mitt test är båda strecken lika starka.

  • hcc97
    Anonym (hej) skrev 2021-09-16 08:32:09 följande:

    Tar du clearblue som är rosa eller lila? :)


    Det lila har jag tagit :)
  • Dibella

    Jag brukar köra på de rosa (altså de som bara visa cirkel eller smiley, inte de blinkande) och det står att man inte ska kika på stickorna, men jag gör det ändå för man märker ändå när ÄL är påväg när strecken börjar bli starkare, de kan bli ganska starka innan det räknas som positivt dock. Men om de är exakt lika starka så tycker jag det är konstigt att den inte räknar det som positivt? Eller åtminstone blinkande smiley, att det är på G

  • Anonym (hej)
    hcc97 skrev 2021-09-16 08:57:01 följande:
    Det lila har jag tagit :)
    Jag fick liknande, fick bara runda cirklar medans jag tyckte att mina andra billiga stickor var ovanligt starka. Rätt var det var fick jag en fast smiley så det blev aldrig någon blinkade. Fick då höra att jag börjat testa för sent så att testen inte hunnit känna av stegringen så har du starka streck skulle jag gissa på äl ändå :)
Svar på tråden Clearblue digital ägglossningstest