• blåbär123

    Pos med CB digitalt neg med vanligt

    Hej!

    Jätte märkligt. I förgår fick jag svagt positivt på grav testet på bim-3. Använde rfsu och gravditetskollens stickor.

    Blev så trött på dessa EXTREMT svaga streck så tog ett CB digital med veckoindikator som visade GRAVID med 1-2 veckor. Alltså strecken på stickorna är sjuuuukt svaga så man får anstränga sig.

    Fortsatte testa mig igår också med stickor, två jätte svaga o två helt blanka. Och i morse ett nytt test, jätte jätte svagt. Bim-1 idag. Hur kan CB digital reagera på hcg o inte stickor a ? Är jag inte gravid ? Blir ju bara mer frågor och blir nästan irriterad, dels på att jag inte kan låta bli att testa förräns efter BIM. Har någon varit med om samma ?

  • Svar på tråden Pos med CB digitalt neg med vanligt
  • Anonym (Testet)

    Det är möjligt att plussa med CB digitalt men att sen se strecket försvinna. Då fastnade inte ägget ordentligt och du kan räkna med mens på BIM.
    Ett streck ska öka i styrka när man testar varannan dag. Om det inte gör det så är det något som håller på att gå åt fel håll och det kommer tyvärr inte stanna.

  • lililil

    Hur har det gått för dig? Är exakt samma för mig, positivt med clearblue men ser bara supersvaga streck på testlagrets stickor. Är på BIM+2 idag, och fick gravid 1.2 veckor men inget med testlagrets sticka idag på morgonurin..

  • blåbär123

    Jag fick missfall :/. Men det är ok, på ett sätt vet man att det går bli gravida iaf. Hoppas det går bra för dig.

Svar på tråden Pos med CB digitalt neg med vanligt