• Ninni9091

    Roliga sätt att avslöja graviditeten på

    Hej,

    Vet att de finns gamla trådar med samma teman men tänkte om de finns några som nyligen hittat på något kul sätt att avslöja graviditeten. Jag har köpt barnböcker till min familj som jag ska ge, har någon tips på vad jag kan skriva i kortet? Kanske en rebus eller något fint, har förstås googlat en del men inte hittat något riktigt bra än.

    Kommer berätta för familjen tidigt i v.7 :)

  • Svar på tråden Roliga sätt att avslöja graviditeten på
  • Anonym (Plutten)
    Ninni9091 skrev 2021-09-16 15:35:32 följande:

    Hej,

    Vet att de finns gamla trådar med samma teman men tänkte om de finns några som nyligen hittat på något kul sätt att avslöja graviditeten. Jag har köpt barnböcker till min familj som jag ska ge, har någon tips på vad jag kan skriva i kortet? Kanske en rebus eller något fint, har förstås googlat en del men inte hittat något riktigt bra än.

    Kommer berätta för familjen tidigt i v.7 :)


    Ta en liten bebisdocka, lägg dig på golvet och låtsas krysta ut den (utanpå kläderna). Hihi
  • Anonym (Hilda)

    Alltså folk blir glada över att man är gravid utan massa krystade och pinsamma avslöjanden. Skit i bullar i ugnen, böcker eller vad det nu kan vara ocj säg bara rakt ut att du är gravid.

  • Anonym (Hilda)

    I vecka 7 är det fortfarande stor risk för missfall så jag hade inte vågat hurra allt för mycket över en så tidig graviditet.

Svar på tråden Roliga sätt att avslöja graviditeten på