• dsmd92

    Svagt positivt på Clearblue testa tidigt men negativt på rfsu

    Hej jag behöver hjälp med att tyda några test , jag har flera svagt positiva early clearblue test men linjen kommer fram efter ett tag och inte direkt , testade med rfsu tidiga test där var det negativt. 
    någon som vet vad det betyder?TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-09-16 16:09

  • Svar på tråden Svagt positivt på Clearblue testa tidigt men negativt på rfsu
  • dsmd92

    Efteråt alltså inte inom tidsramen men det är fyra test och alla är svagt positivt och på alla har linjen kommit fram efter någon timme , vet inte riktigt vad jag ska tro kanske bara borde vänta och se

  • Dutchess

    Du ska helt bortse från det som kommer upp efter avläsningstiden. Är det negativt då ska du räkna dig som inte gravid, alt. att du testat för tidigt. Clearblue early är för övrigt ökända för spökstreck.

  • Dutchess
    Dutchess skrev 2021-09-16 18:34:36 följande:

    Du ska helt bortse från det som kommer upp efter avläsningstiden. Är det negativt då ska du räkna dig som inte gravid, alt. att du testat för tidigt. Clearblue early är för övrigt ökända för spökstreck.


    Alltså är det negativt inom testtiden är det det resultatet du ska gå efter. Bäst är att helt enkelt slänga tester efter det.
Svar på tråden Svagt positivt på Clearblue testa tidigt men negativt på rfsu