• Anonym (Undersökning)

    Cool dyr båt, hade det blivit sex?

    Tänk dig en solig sommardag, där du går en stilla promenad ensam i en båthamn. Vid bryggan står jag vid min massiva lyxyacht. En överårig, kortväxt, muskulös satt man med flint. Tänk dig Bingolottos Leif Loket Olsson innan han blev jättegammal. Lika kort och ungefär lika flintig. Tänk dig nu att Leif Loket Olsson var bodybuilder och missbrukar anabola steroider och är anabola-Loket så får du kanske en tydlig bild.

    Skepparmössa käckt på svaj. För liten t-shirt där magen som sväller ut över byxlinningen står i skarp kontrast med de enorma svällande överarmarna. Som tjocka korvar som någon försökt pressa i alldeles för mycket fyllning i och tjocka ådror som ser ut som på en erigerad penis ringlande runt korvarmarna. 

    Den stilige (eller fule, beroende på hur du tolkat texten ovan) mannen bjuder med dig på en tur i sin enorma yacht. Han är tydligt rik för att han en sån enorm båt. Blir det ligga av och en tur på båten?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Cool dyr båt, hade det blivit sex?
  • Anonym (Patricia)

    En anabolasnubbe är oftast totalt impotent just pga anabola och är troligen en man med kort stubin och aggressionsproblem pga anabola så han kan inte ligga men troligen redo att begå mord.

    Så jag hade definitivt istället gått därifrån utan att väcka för mycket uppmärksamhet.

  • Anonym (Undersökning)
    Anonym (Patricia) skrev 2021-09-16 23:15:56 följande:

    En anabolasnubbe är oftast totalt impotent just pga anabola och är troligen en man med kort stubin och aggressionsproblem pga anabola så han kan inte ligga men troligen redo att begå mord.

    Så jag hade definitivt istället gått därifrån utan att väcka för mycket uppmärksamhet.


    Väldigt potent, däremot steril. Har inga aggressionsproblem alls. Är full av självförtroende och glad om jag är på, lite deppig om jag är av. Men jag är aldrig av numera.
  • Anonym (Undersökning)
    Drottningen1970 skrev 2021-09-16 23:38:03 följande:

    Hade åkt med om jag kände för att bli våldtagen och sedan mördad och dumpad på djupt vatten.


    Men...herregud. Det skulle jag givetvis aldrig göra. Det är 0%s risk för både mord och våldtäkt kan jag garantera. Nu kanske inte det hade vart ett bra argument om jag sa det vid båtbryggan "Garanterat 0%s risk för våldtäkt eller mord", det hade nog snarare avskräckt. Men, men.
  • Anonym (Undersökning)
    Anonym (Esa) skrev 2021-09-16 23:45:11 följande:

    Givetvis INTE.


    Om jag höjer med charmig halländsk dialekt, en humor som du kanske skulle kunna lära dig uppskatta om du med tiden blev väldigt kär i mig, väldoftande grillspett och mousserande rosé?
  • Anonym (Undersökning)
    Anonym (Undersökning) skrev 2021-09-16 23:59:02 följande:
    Om jag höjer med charmig halländsk dialekt, en humor som du kanske skulle kunna lära dig uppskatta om du med tiden blev väldigt kär i mig, väldoftande grillspett och mousserande rosé?
    Vitlöksbröd också.
  • Mimosa86

    Hahaha självklart inte. Känner ju inte snubben.

    Ligger bara med män jag har kemi med, och kemin har ju inget att göra med hur stor båt han har. Snarare troligare att jag skulle falla för den glade göteborgar studenten i en gammal eka som drog fyndiga vitsar påbörja ut för att meta, för att han redan bränt alla stolar på sista festen och nu måste fånga sin mat själv.

  • Anonym (Inger 65)
    Anonym (Undersökning) skrev 2021-09-16 23:59:24 följande:

    Vitlöksbröd också.


    Vitlöksbröd! Now we talking! Jag är på. Skiter i båten men lite grillat och vitlök säger man aldrig nej till, inte heller en man som vill hångla trots att man stinker vitlök i käften.
  • Anonym (aaa)

    Haha freeeedag! Kul ämne men jag tror du förstår att 99.99% kommer svara "nej tack" 

Svar på tråden Cool dyr båt, hade det blivit sex?