• Anonym (Anonym)

    Vad var huvudorsaken till att ni skilde er/separerade?

    Vad var huvudorsaken till att ni skilde er/separerade?

  • Svar på tråden Vad var huvudorsaken till att ni skilde er/separerade?
  • Anonym (TF)

    Ingen kärlek kvar för min partner. Allt hade varit dött länge. Och jag kände tillslut att om jag inte bryter upp så slösar jag värdefull tid för min partner. Den respekten måste man ha för varandra.

  • Anonym (H)

    Var inte längre kär. Och nej, man är inte kär föralltid år efter år men i en sund relation bör man absolut iaf vara förälskad mer eller mindre alltid, om än svagt i perioder och starkare i andra. Det går inte i min värld att leva med någon jag tappat känslor och attraktion för. Kände jag slösade bort mina bästa år om jag stannade kvar. Men det var verkligen inte lätt att genomföra men så värt det i efterhand.

  • Anonym (Hmm)

    Kärleken dog

    Sexlivet var obefintligt

    Jag fick ta ansvar för allt och sköta allt själv

  • Anonym (EN)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-09-17 20:38:46 följande:

    Vad var huvudorsaken till att ni skilde er/separerade?


    Inga känslor för exet, uselt sex i hela förhållandet och inget sex alls sista åren. Kände att jag inte kunde leva så längre.
  • Anonym (Exfru)

    Kvar fanns bara hat ,så jag drog från dåren.

  • Anonym (Bara en orsak)

    Orsaken var att jag kom på honom med sin penis i min bästa kompis vagina. Han stoppade den säkert i andra håligheter på henne med, men det var det jag såg.

    I övrigt var vår relation, som jag upplevde den, väldigt fin och kärleksfull. Så de två i sängen blev en rejäl chock. Jag gick där och då, men det var huvudorsaken och enda orsaken, för förutom det tyckte jag att det var en väldigt fin, kärleksfull och rätt problemfri relation. Dumpade ju även min bff, men även där var det enda orsaken. I övrigt kändes hon som min bästa vän, kanske som en syster om jag hade haft nån.  

Svar på tråden Vad var huvudorsaken till att ni skilde er/separerade?