Säga upp mig?
Hej!
Om ni hade jobbat på ett företag där både chefen och kollegor kränker er och förminskar era känslor, hade ni jobbat kvar då?
Tex så vet chefen om min psykiska ohälsa och använder detta emot mig. Varje gång jag pratat med denne om saker som känns fel på jobbet så är detta endast i mitt huvud, jag måste söka hjälp enligt chefen (detta säger denne vid varje lite problem jag tar upp, tex att vi är underbemannade)
Jag vet att jag gör mitt jobb otroligt bra, men aldrig bra nog. Vad jag en gör så är det fel. Chefen ogillar mig som person och har därför bestämt sig för att så är det och att jag gör ett bra jobb spelar då ingen roll utan denna chef vill bara förminska mig som människa.
Jag klarar inte mycket mer. Jag gråter varje dag, jag har ångest och självmordstankar pga detta.
Jag älskar mitt jobb och vissa av mina kollegor, men denna nya chef har förstört allt.
Jag vill säga upp mig, men vågar ej. Folk säger åt mig att hitta ett nytt jobb först men jag vet inte om jag klarar detta mer. Alla på jobbet ser hur jag blir orättvist behandlad av chefen och tycker detta är jättetråkigt.
Vad hade ni gjort?
Jag har pratat med HR men dom är såklart på chefens sida.