• Anonym (Serier på Netflix)

    Netflix

    Ni som har Netflix, är det värt det?

    jag har inte kollat på serier på många år, men funderar på att skaffa Netflix. Vet inte om jag tycker det är värt pengarna dock. Har ingen TV heller utan bara dator. Det finns en del serier som  jag är intresserad av  att se, men är det värt pengarna? Om  man väljer det billigaste abonnemanget så får man väl lägre skärmupplösning?

    Så vad säger ni Netflix-användare? Vilket abonnemang har ni, kollar ni på många serier och är det värt?

  • Svar på tråden Netflix
  • Anonym (Prova)

    Du får väl prova en månad. Ja värt det , så himla mycket pengar handlar det ju inte om.

  • Anonym (Serier på Netflix)
    Anonym (Prova) skrev 2021-09-18 23:38:07 följande:

    Du får väl prova en månad. Ja värt det , så himla mycket pengar handlar det ju inte om.


    Är det pålitligt med att avsäga prenumerationen? 
  • Anonym (Serier på Netflix)

    Vad bra att det verkar fungera för er. Det blev lite struligt när jag skulle beställa abonnemang... det var något som inte fungerade med betalningen... minns inte exakt vad det var. :(

  • Anonym (A)

    Netflix är väl den enda tjänsten jag aldrig sagt upp för att utbudet är så pass bra att det alltid finns nåt.

    Fast sen tycker jag ju att tittar du inte på serier så ska du ju inte ha det. Dumt att skaffa ett beroende som du inte har.

  • Anonym (Yes)

    Värt varenda krona. Kostar väl ba 99 i månaden om jag it minns fel. Du kan säga upp dig närsom. Att det inte fungerade kan vara för att du inte hade tillräckligt med pengar i kontot? BLir så för mig ibland. Men iaf det är värt det och bra tidsfördriv.

  • Anonym (Man)

    Det är ingen annan än du själv som avgör vad som är värt dina pengar. Det jag tycker är dyrt eller billigt är totalt oväsentligt för dig, då vi inte har samma intressen eller plånbok.

    Tips är att dela Netflix abonnemang med någon annan, man kan vara upp till 4 användare samtidigt tror jag på deras största konto som också ger bästa bild och ljud.

    Krångel med betalning, som någon annan sagt, det måste finnas pengar på kontot när de ska dra. Personligen har jag bara pengar på kortkontot när jag ska handla, så alla mina prenumerationer, tjänster å sånt lägger jag alltid på ett kreditkort, då blir det aldrig några problem.

    Har aldrig haft några problem med att avsluta tjänster, flera av streamingtjänsterna, HBO, ViaPlay t.ex brukar jag bara köra nånmä månad per år, och bräcka av det jag följer, sen avslutar jag tjänsten direkt.

  • Anonym (F)

    Mitt barn (gammal nog att inte bo hemma) delar på olika abbonemang. C-More, HBO och Netflix. Har också tillgång till Viaplay i ett hus vi lånar ibland.

    Skulle jag bara ha en tjänst är det Netflix. Billigt och mycket bra serier!

  • Anonym (Em)

    Det är ju ett billigt nöje. Jag har Netflix från och till, om det finns någon serie där jag vill se. Annars föredrar jag Viaplay och Cmore, de abonnemangen har jag alltid.

  • Glinda från Oz

    Det är väl bara att testa en månad och se vad du tycker. Första månaden med deras basic abonnemang kostar 10 kronor. Är 10 kronor en enormt stor utgift för dig så låt bli att straffa det. Jag förstår inte ditt resonemang eller tveksamhet alls. 

Svar på tråden Netflix