• Soltjej25

    Gynmottagning i Stockholm?

    Hej!

    Finns det någon här som kan rekommendera en bra gynmottagning i Stockholm som utför VUL?

    Jag har cystor på äggstockarna som jag gärna skulle vilja kolla upp men vet ingen gyn som kan göra det mer en den jag gick till innan. Jag vill helst inte gå tillbaka dit då det inte kändes bra, dåligt med information och svårt att förstå läkaren.

  • Svar på tråden Gynmottagning i Stockholm?
  • Soltjej25
    Carina82 skrev 2021-09-19 14:56:43 följande:

    Jag gick till det här stället på Kungsholmen, är supernöjd!

    cevitacare.se/

    Lycka till <3


    Åh tack så mycket! Kan man ringa dom och bara boka en tid för undersökning?
  • Anonym (Sara)

    Följer tråden. Jag letar också efter en bra gyn.

  • Carina82
    Soltjej25 skrev 2021-09-19 15:06:31 följande:

    Åh tack så mycket! Kan man ringa dom och bara boka en tid för undersökning?


    Det kan man, var så jag gjorde! Man ringer dom på morgonen kl 7-8 och så får man en telefontid under dagen :)
  • Soltjej25
    Carina82 skrev 2021-09-19 15:34:52 följande:

    Det kan man, var så jag gjorde! Man ringer dom på morgonen kl 7-8 och så får man en telefontid under dagen :)


    Tack så jättemycket :) ska ringa idag
  • Soltjej25
    Carina82 skrev 2021-09-19 15:34:52 följande:

    Det kan man, var så jag gjorde! Man ringer dom på morgonen kl 7-8 och så får man en telefontid under dagen :)


    Vilken fantastisk människa jag fick prata med i telefonen som tog mig på allvar! På onsdag ska jag dit på undersökning. Är så glad
  • Carina82
    Soltjej25 skrev 2021-09-20 09:24:07 följande:

    Vilken fantastisk människa jag fick prata med i telefonen som tog mig på allvar! På onsdag ska jag dit på undersökning. Är så glad


    Åh vad glad jag blir, så viktigt att känna sig lyssnad på och tagen på allvar! Hoppas det går bra på onsdag <3
  • Soltjej25
    Carina82 skrev 2021-09-20 19:02:37 följande:

    Åh vad glad jag blir, så viktigt att känna sig lyssnad på och tagen på allvar! Hoppas det går bra på onsdag <3


    Tack så mycket <3
Svar på tråden Gynmottagning i Stockholm?