• lillemmy

Symtom som försvinner?

Hej, är så att jag blivit gravid igen efter ett tidigt missfall som ja fick 17/8, och nu är ju såklart oron Enorm för att samma sak ska hända igen, har haft jätte ömma bröst och igår morse då ja vaknade var det HELT borta, dock va ja fortfarande lika trött och fick pustar av illamående som tidigare, ömheten kom lite lätt tillbaka sedan på eftermiddagen men inte alls på samma nivå som tidigare och är nu bara lite lätt öm i brösten , tror ni att detta innebär missfall igen eller MA ? Känner att ja har panik är nu i vecka 4+4 typ så de är väldigt tidigt men ändå

Ser mina graviditetstest för ljusa ut ? Bifogar bild på dessa , ska även tilläggas att ja tog ett clearblue digital med veckoindikator i tisdags som visade en till två veckor och ett nytt clearblue digital idag som visade 2-3 veckor

Någon som har några liknande historier där de varit helt normalt ?

• Svar på tråden Symtom som försvinner?
  • Lilldorisen

Hej! Jag sitter i samma sits som du! Mina symptom total försvann idag efter att ha varit intensiva och ihållande till idag bara totalt borta:(

Och just nu går de tyvärr inte att se bilder på fl sen dom uppdaterade sidan.. men har du tagit ett till gravtest idag? Kan du jämföra med gamla?

Jag håller tummarna för er och hoppas på de bästa

Svar på tråden Symtom som försvinner?