• Anonym (Sexhjälpmedel)

Sexleksak kvinna

Har en fundering om sexhjälpmedel/leksak. Efter många barn så har jag förlorat förmågan till orgasm vid penetration och tror det är pga att jag blivit större nedtill. Har ni något förslag på hjälpmedel som kan snäva till det? Helst att använda i slidan under penetration men är öppen för alla förslag.

• Svar på tråden Sexleksak kvinna
  • Anonym (Tony)

Vi har testat lite olika av typ "parvibrator". Men resultatet vill gärna bli att det blir "bökigt" och förtar lite av stämningen med själva samlaget. Men jag vet att det finns andra som tycker det funkar. Mitt personliga förslag är nog en ordentlig vibrator på klittan samtidigt som man har samlag. kanske börja på vanligt sätt men lägga till nån typ av magic wand mot slutfasen?

• Anonym (Lovisa)

Pröva analplugg. Dels blir det lite mer stimulans då det även känns där bak men det blir också lite trängre. Jag tror det blir lite lättare att hitta bäckenbottenmuskulaturen med. 

• Anonym (Älskar mina leksaker)

Som det skrevs ovan, prova en plugg där bak, det blir mycket tightare i musen efter det och dessutom skönare. Annars använder jag nästan alltid en sådan där luft-vibrator mot klittan samtidigt som vi har sex det funkar alltid..  Skäms

• StyggeMicke

Skaffa en liten vibrator, och låt antingen din man eller du själv gnugga clitoris med den medan han penetrerar dig. Orgasmgaranti!

Svar på tråden Sexleksak kvinna