• lililil

    clearblue eller testlagretstester?

    Varning för testgalning. Har haft flera missfall och har nu äntligen lyckats plussa efter det senaste missfallet i januari. Eller iaf tror jag att det är ett plus...

    I fredags 17/9 testade jag med testlagrets graviditetsteststickor, och jag fick ett super svagt streck, tog ett till på eftermiddagen och det var lite starkare men fortfarande så svagt så det skulle kunna missats, men så gjorde jag ett clearblue digitalt och fick gravid "1-2 veckor".

    Testade med testlagret idag (20/9) med morgonurin, syntes ingenting och tog då ytterligare ett clearblue digital med samma urin och fick återigen "gravid 1-2 veckor". Testlagretstest visar inga streck alls, borde det inte synas nånting iaf om jag nu kunde se svaga streck i fredags? Hade BIM 18 eller 19. 
    Har i princip bara läst bra om testlagretsstickor men antingen funkar de inte för mig eller så har jag fått ett tidigt missfall, men borde det då ge utslag på clearblue?

    vill så gärna att det ska gå vägen den här gången, men allt testande gör mig galen, och nej jag kan inte låta blirSkrikandes

  • Svar på tråden clearblue eller testlagretstester?
  • Jag är bara jag

    Strunta i dom med streck och ta ett digitalt med veckor om en vecka igen. Då bör det ha ökat till 2-3 nämligen. Annars är det klart bästa att göra VUL.v8. Då är det klart besked. Man kan aldrig bedöma en graviditet enbart utifrån streck. 

Svar på tråden clearblue eller testlagretstester?