• Anonym (Blondie)

    Sex i bilen

    Planerar att träffa min kk snart och då kommer vi knulla i hans bil.

    Vad är er bästa ställning ? Avsugning i framsätet eller ska man flytta bak. Funderar på om doggy funkar i baksätet.

    Vad är era erfarenheter? Berätta och ge mig tips.

  • Svar på tråden Sex i bilen
  • Anonym (Slyna)

    Ta med dig kudde från din säng och två filtar. Lås dörren och ha kudden på högkant i hörnet av fler och ryggstöd. Kör fram stolarna så långt fram det går och vik ryggstödet framåt. Håll till i baksätet. Funkar att rida honom sittande, suga honom. du på rygg och han slickar dig missionären går i min bil med. Gammal Volvo. Troligen att du står på alla 4 och han tar dig doggy men lutar sig över din rygg. En filt skyddar klädsel och en filt på er efteråt när ni är klar. Vattenflaska och handduk.

    Jag är expert

  • Anonym (Blondie)
    Anonym (Slyna) skrev 2021-09-20 23:15:05 följande:

    Ta med dig kudde från din säng och två filtar. Lås dörren och ha kudden på högkant i hörnet av fler och ryggstöd. Kör fram stolarna så långt fram det går och vik ryggstödet framåt. Håll till i baksätet. Funkar att rida honom sittande, suga honom. du på rygg och han slickar dig missionären går i min bil med. Gammal Volvo. Troligen att du står på alla 4 och han tar dig doggy men lutar sig över din rygg. En filt skyddar klädsel och en filt på er efteråt när ni är klar. Vattenflaska och handduk.

    Jag är expert


    Tack!!!

    Är faktiskt lite nervös då jag inte är den smidigaste och modell lite större. Pinsamt om det inte funkar. Slår väl huvudet i taket eller nåt:)
  • Anonym (Slyna)
    Anonym (Blondie) skrev 2021-09-20 23:20:01 följande:

    Tack!!!

    Är faktiskt lite nervös då jag inte är den smidigaste och modell lite större. Pinsamt om det inte funkar. Slår väl huvudet i taket eller nåt:)


    Det är nog ingen fara, jag är en stor kvinna. Der beror på vilken bil man har iofs. Jag har en 95:as 850 med stort baksäte. Gör det ni kan. Att hångla i baksätet är hett och funkar garanterat. Berätta gärna hur det funkade. Jag träffar ofta en man i min bil.
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (Slyna) skrev 2021-09-21 00:21:44 följande:

    Det är nog ingen fara, jag är en stor kvinna. Der beror på vilken bil man har iofs. Jag har en 95:as 850 med stort baksäte. Gör det ni kan. Att hångla i baksätet är hett och funkar garanterat. Berätta gärna hur det funkade. Jag träffar ofta en man i min bil.


    Vet inte vad han har för bil men hoppas vi får plats:)

    Tack, känner mig lite mer säker nu. Bra tips med handduk Man vill ju inte förstöra bilen.

    Vet inte om jag fixar att rida honom.

    Vi får se helt enkelt.
  • Anonym (Man 52)

    Du berättar väl här sen hur det gick för er.

  • Sharpshooter

    Måste ni vara i bilen? Funkar utmärkt om du står och lutar dig mot bilen och han knullar dig stående bakifrån.

    Eller att du står på knä i baksätet och putar med stjärten och han utanför.

  • Anonym (Slyna)
    Sharpshooter skrev 2021-09-21 09:18:28 följande:

    Måste ni vara i bilen? Funkar utmärkt om du står och lutar dig mot bilen och han knullar dig stående bakifrån.

    Eller att du står på knä i baksätet och putar med stjärten och han utanför.


    På sommaren ja...eller om det inte regnar och är kallt....klart man kan vara utanför ibland men det funkar ju inte alltid.
  • Anonym (Romantiskt)

    Låter väldigt romantiskt det där med att ha otrohets-stress-samlag i en bil.

  • Anonym (Slyna)
    Anonym (Romantiskt) skrev 2021-09-21 11:53:20 följande:

    Låter väldigt romantiskt det där med att ha otrohets-stress-samlag i en bil.


    Vad menar du? Tråden handlar om sex i bil. Många gifta och sambos har sex i bilen. Har du missat det?

    Vi hade det ofta min man och jag när barnen var små.

    Kaffe och sex. Underbart.
  • Anonym (Sexigast någonsin…)

    Har kanske inte helt med tråden att göra, men min sambo har vid tillfälle gränslat växelspaken, jag har aldrig blivit så kåt?

    I övrigt så älskar jag att ta henne bakifrån när hon ligger över motorhuven..

Svar på tråden Sex i bilen