• Anonym (Poison ivy)

    Blir inte lika kåt/våt längre

    Hej!

    Jag och min pojkvän har varit tillsammans i drygt ett år och trivs jättebra i relationen och älskar honom väldigt mycket. I början av vår relation fram till innan sommaren (vi började dejta sommaren 2020) blev jag (droppande) våt av att han bara rörde mig lite eller utstrålade en slags energi. Tyckte liksom att det var pinsamt hur våt jag blev ????

    Men när sommaren kom umgicks vi väldigt mycket och hade sex nästan hela tiden. Hans sträng gick nästan av och då var vi tvungna att vänta en vecka för att den skulle läka. Efter det var inte sexet alls detsamma. Tror det berodde på att han var rädd att den skulle gå sönder igen, vilket gjorde att han kom in på andra tankar och han blev slak? Detta upprepades flera gånger. Efter det minskade min sexlust mer och mer, jag tror samma hände för honom. Ibland nu för tiden kan jag vara kåt/vilja ha sex, men det händer ändå ingenting där nere? Blir typ inte våt av att han går ner på mig heller.

    Vill tillbaka till hur vårt sexliv var förut:( är det här vanligt i en relation att sexlusten minskar eller borde jag vara orolig på riktigt?

  • Svar på tråden Blir inte lika kåt/våt längre
  • JonasHisingen

    Tror det är helt normalt att sexlivet mattas av efterhand. Tänder du inte alls på honom?

  • Anonym (A)
    JonasHisingen skrev 2021-09-21 18:12:32 följande:
    Tror det är helt normalt att sexlivet mattas av efterhand. Tänder du inte alls på honom?
    Ja, så är det.
  • Anonym (Q)

    Vad gör du själv för att öka lusten, onanera?

Svar på tråden Blir inte lika kåt/våt längre