• Tue 21 Sep 2021 23:22
    323 visningar
    0 svar
    0
    323

    Sambo har blivit skit gnällig påverkar vårat förhållande negativt

    Som rubriken lyder, så har min sambo blivit jätte gnällig. Det kan vara såna urlöjliga saker som nästan ibland påminner om hur de äldre pratade, som jag jobbade med under mina studier. Exempel: jag släcker en lampa då 4 lampor redan är på, då stör det henne och jag måste tända den igen. Eller jag tänder en lampa, då ska jag släcka den, pga ngn skit löjlig orsak.. eller jag öppnade köksfönstret (lite) , då det var mat os i hela lghten, ja då fryser hon så himla mkt. Alltså vad fan!?? Så här var hon absolut inte för 2-3 år sen. Hon är 7 år äldre än mig, 40 + kan man säga och jag är 37 år gammal. Men jag kan inte se en koppling då jag har vänner & en syrra som är i hennes ålder. Och de är pigga och håller inte på så här. Hon gnäller över fler saker och jag börjar nästan känna att jag inte kommer orka vara i en sån här relation i längden. Jag kräver inte att hon måste vara jättepigg och alert, men det här?! Det är lite gammeltant varning!! Ngn som varit med om ngt likande?? Jag är själv kvinna, så jag fattar att kroppen kan gå igenom hormonella förändringar. Men det här känns inte som hormoner som spökar..?!

Svar på tråden Sambo har blivit skit gnällig påverkar vårat förhållande negativt