• Anonym (A)

Svagt plus som försvann..... hjälp

Hej alla! Bim vet jag inte när den kommer eller har varit. Har haft vissa dagar intesiv mensvärk sen 1:a september. Nu senast i helgen och var säker på att mensen skulle komma, men nej. Fick även några starka stick på höger sida, på äggstocken.

Fick ett svagt test, på typ 30 tester och tydligare på RFSU early. Symptom som värmevallningar på ansikte, svullen, mensvärk, bubblande i magen, sugen på mer mat, trött, irriterad på allt, ägglossningflytningar blandat med vitt. Nu är testerna negativa. Känner fortvarande något mer intensiv mensvärk och börjar känna ömma bröst. Är det ett MF på gång?

• Svar på tråden Svagt plus som försvann..... hjälp
  • Anonym (A)

För 3 dagar sedan:

• Anonym (...)

Hei, Du tycks ha skrivit flera trådar om detta. Nu måste du bara vänta några dagar.
    Ta ett nytt test om några dagar? Fick själv förra månaden flera super svaga spök streck . Ett plus på bmi. Nästa dag missfall och negpå test.
    Nu gravid igen, plusset blir tydligare sakta men säkert.

• Anonym (A)
    Anonym (...) skrev 2021-09-23 13:18:42 följande:

Hei, Du tycks ha skrivit flera trådar om detta. Nu måste du bara vänta några dagar.

Ta ett nytt test om några dagar? Fick själv förra månaden flera super svaga spök streck . Ett plus på bmi. Nästa dag missfall och negpå test.

Nu gravid igen, plusset blir tydligare sakta men säkert.

Det är lite svårt att vänta, när man inte kunnat bli gravid över 3 år, och man greppar varje minsta nål i hagen.. känns som jag tappat hoppet helt.
  • Anonym (...)

övre är ju svagt pluss. Men borde ju nog bli starkare. Undre ser jag inget.

Anonym (A) skrev 2021-09-23 13:17:38 följande:

För 3 dagar sedan:

• Anonym (...)
    Anonym (A) skrev 2021-09-23 13:21:58 följande:
    Det är lite svårt att vänta, när man inte kunnat bli gravid över 3 år, och man greppar varje minsta nål i hagen.. känns som jag tappat hoppet helt.
    Förstår dig . Man skall nog inte testa för tidigt, sen rekommenderar jag at tbara köra en slags test. För att mäta stegring.
    övre är ju svagt pluss. Men borde ju nog bli starkare. Undre ser jag inget.
    Anonym (A) skrev 2021-09-23 13:17:38 följande:

För 3 dagar sedan:

Svar på tråden Svagt plus som försvann..... hjälp