• lillemmy

    Snälla HJÄLP :( behöver era råd

    Hade verkligen uppskattat om någon som varit med om liknande kan svara , jag är ju då gravid i vecka 5+2 och hade tidigare ömma bröst som helt försvann efter en vecka i vecka 5+0 och har varit borta sedan dess, i övrigt när de gäller symtom är de svårt för mig att säga om alla är borta eller inte eftersom ja inte haft så mycket symtom mer än ömma bröst som nu är helt borta, men vad tror ni? Finns de någon annan här vars symtom försvunnit som inte fått MA eller MF ? Ja fick nämnligen ett MF i augusti iår och då startade de precis likadant med att de ömma brösten försvann, så är så orolig man är ju medveten om att de ofta är så MA och MF visar sig men skulle behöva se om de finns nån som varit med om samma sak men som resulterat i en bebis ????

  • Svar på tråden Snälla HJÄLP :( behöver era råd
  • Anonym (Lisa)

    Har tyvärr inget svar för dig. När jag fick mf i v 5+1 så hade jag symptom fram tills det började blöda.. 


    Gravid igen och symptom har kommit och gått under veckorna men har ingen bekräftelse om att någon lever där inne än då jag inte nått v 12 än.


    Hoppas hen stannar kvar <3

  • KSRG8887

    Det är normalt att symtomen kommer och går, men kan även vara början till MF/MA.

    Jag fick tidigt mf för 3 år sedan, mådde illa och hade ömma bröst som försvann dagen innan jag började blöda. Blev gravid månaden efter och hade även då ömma bröst (men inget illamående), som försvann tidigt - var dock inget missfall utan gick bra hela vägen.

    Hoppas det bara är symtomen som försvunnit för dig.

Svar på tråden Snälla HJÄLP :( behöver era råd