• KristinRo

    Söker kvinna från Iran att intervjua för bok

    Jag är redaktör och författare och håller på med en bok där en av huvudkaraktärerna härstammar från Iran. Det är viktigt för mig att hon blir trovärdig och att hennes bakgrund framställs på ett bra sätt. Därför söker jag nu personer med iransk bakgrund för en intervju. 


    Det handlar om en telefonintervju på kanske en timme. Om du är intresserad och tycker att det verkar roligt kanske du på sikt kan läsa boken och komma med kommentarer innan den kommer ut, vilket troligtvis blir i vår.

    Jag kan tyvärr inte erbjuda någon ersättning, men kanske kan det vara roligt att vara med och skapa en trovärdig och bra karaktär i boken. 

    Hör av dig så berättar jag mer om projektet!

    mvh
    Kristin
    kristin.bengtsson@hotmail.com

  • Svar på tråden Söker kvinna från Iran att intervjua för bok
  • Anonym (Bok)
    KristinRo skrev 2021-09-25 12:17:14 följande:
    Söker kvinna från Iran att intervjua för bok

    Jag är redaktör och författare och håller på med en bok där en av huvudkaraktärerna härstammar från Iran. Det är viktigt för mig att hon blir trovärdig och att hennes bakgrund framställs på ett bra sätt. Därför söker jag nu personer med iransk bakgrund för en intervju. 


    Det handlar om en telefonintervju på kanske en timme. Om du är intresserad och tycker att det verkar roligt kanske du på sikt kan läsa boken och komma med kommentarer innan den kommer ut, vilket troligtvis blir i vår.

    Jag kan tyvärr inte erbjuda någon ersättning, men kanske kan det vara roligt att vara med och skapa en trovärdig och bra karaktär i boken. 

    Hör av dig så berättar jag mer om projektet!

    mvh
    Kristin
    [email protected]


    Hur kom du på den här idén? att skriva boken?
  • Anonym (Fiskare)
    KristinRo skrev 2021-09-25 12:17:14 följande:
    Söker kvinna från Iran att intervjua för bok

    Jag är redaktör och författare och håller på med en bok där en av huvudkaraktärerna härstammar från Iran. Det är viktigt för mig att hon blir trovärdig och att hennes bakgrund framställs på ett bra sätt. Därför söker jag nu personer med iransk bakgrund för en intervju. 


    Det handlar om en telefonintervju på kanske en timme. Om du är intresserad och tycker att det verkar roligt kanske du på sikt kan läsa boken och komma med kommentarer innan den kommer ut, vilket troligtvis blir i vår.

    Jag kan tyvärr inte erbjuda någon ersättning, men kanske kan det vara roligt att vara med och skapa en trovärdig och bra karaktär i boken. 

    Hör av dig så berättar jag mer om projektet!

    mvh
    Kristin
    [email protected]


    Då det tyvärr förekommer en del bluffar när det gäller enkäter, intervjuer odyl är det jättebra om du visar på böcker du skrivit, förlag du arbetet år samt inte anonyma emailadresser. Du får nog mer svar då
Svar på tråden Söker kvinna från Iran att intervjua för bok