• Soltjej25

    Positivt ?

    Hej!

    Tagit två test idag som visar positivt, man ser tydligt ett brett rosa streck irl. Har BIM idag, kissade och tog dessa test. Sedan ?pressade? jag ut kiss som var helt vitt för att testa med clearblue digital som då visar inte gravid.. vad tror ni?

  • Svar på tråden Positivt ?
  • Anonym (Britt)
    Soltjej25 skrev 2021-09-26 10:46:09 följande:

    Hej!

    Tagit två test idag som visar positivt, man ser tydligt ett brett rosa streck irl. Har BIM idag, kissade och tog dessa test. Sedan ?pressade? jag ut kiss som var helt vitt för att testa med clearblue digital som då visar inte gravid.. vad tror ni?


    Åh va tjötigt med dessa likadana trådar kan man inte samla ihop dem till en *stick-tråd*?
  • Anonym (Britt)
    Soltjej25 skrev 2021-09-26 12:28:44 följande:

    Tror att jag är gravid..


    Jo, det ser ut som en tidig graviditet. Eller att du drack mycket innan du kissade men det är graviditet. Grattis
  • Soltjej25
    Anonym (Britt) skrev 2021-09-26 12:37:50 följande:

    Jo, det ser ut som en tidig graviditet. Eller att du drack mycket innan du kissade men det är graviditet. Grattis


    Är helt i chock? var hos gyn här om dagen pga cystor, dom hade försvunnit men slemhinnan var jättetjock så han trodde att min mens var på g..
  • Anonym (Milla)
    Soltjej25 skrev 2021-09-26 12:39:23 följande:

    Är helt i chock? var hos gyn här om dagen pga cystor, dom hade försvunnit men slemhinnan var jättetjock så han trodde att min mens var på g..


    Slemhinnan är också tjock under tidig graviditet. Du är gravid. Grattis!
  • Soltjej25
    Anonym (Digitalt) skrev 2021-09-27 14:36:10 följande:

    Har du fått positivt på digitalt nu? :)


    Hej! Japp i morse fick jag gravid 1-2 veckor på digitalt
  • Anonym (Digitalt)
    Soltjej25 skrev 2021-09-27 14:59:05 följande:

    Hej! Japp i morse fick jag gravid 1-2 veckor på digitalt


    Men Åå stort stort grattis!!
  • Soltjej25
    Anonym (Digitalt) skrev 2021-09-27 15:25:41 följande:

    Men Åå stort stort grattis!!


    Tack så jätte mycket! Väldigt orolig att allt ska gå fel. Haft smärtor på vänster sida idag och så känns det tungt längst ner i magen..
  • Anonym (Digitalt)
    Soltjej25 skrev 2021-09-27 15:50:27 följande:

    Tack så jätte mycket! Väldigt orolig att allt ska gå fel. Haft smärtor på vänster sida idag och så känns det tungt längst ner i magen..


    Håller tummarna att allt går bra <3
Svar på tråden Positivt ?