• 0909

    Positivt efter testtiden?

    Hej! Vet att testet inte är giltigt men blev ändå förundrad över att testet 2-3 timmar senare var positivt? Hänt någon mer? Var du gravid? Innan har alla mina negativa test fortsatt vara negativa. :) tycker dessutom att pluset blev rätt tydligt?

    Bifogar bild.

  • Svar på tråden Positivt efter testtiden?
  • Långbenopluto

    Ja, det är vanligt att det blir pos efter några timmar, därför står det tydligt på bruksanvisningen att man ska läsa av efter 5 minuter.

    Din bild syns inte.

  • Anonym (My)

    Jo tyvärr har jag också fått sådär tydligt efter testtiden, alla andra test solklart negativa. Var inte gravid. Därmed inte sagt att du inte är det, håller tummarna.

  • 0909
    Långbenopluto skrev 2021-09-28 07:46:48 följande:

    Ja, det är vanligt att det blir pos efter några timmar, därför står det tydligt på bruksanvisningen att man ska läsa av efter 5 minuter.

    Din bild syns inte.


    Tack för svar :) verkar krångla lite med bilduppladdning på familjeliv.
  • 0909
    Anonym (My) skrev 2021-09-28 07:49:59 följande:

    Jo tyvärr har jag också fått sådär tydligt efter testtiden, alla andra test solklart negativa. Var inte gravid. Därmed inte sagt att du inte är det, håller tummarna.


    Tack för svar och att du berättar om din erfarenhet :) då är det egentligen bara att vänta. Haha. Tålamod är inte min starka sida.
  • Isolines

    Hur har det gått, har du testat något mer? Jag tror faktiskt du är gravid. Såg du svagt inom tiden? Jag tänker att det blev tydligare när testet torkade.

  • Isolines

    Jag gjorde ett igår som visade svagt plus inom fem min (absolut inget supertydligt plus då), men efter en timme var det såhär tydligt. Har även gjort andra test som visar positivt.

    [img=/gallery/image/5380248/full_600/phpAsGuKZ95439.jpg

  • 0909
    Isolines skrev 2021-09-29 05:54:44 följande:

    Hur har det gått, har du testat något mer? Jag tror faktiskt du är gravid. Såg du svagt inom tiden? Jag tänker att det blev tydligare när testet torkade.


    Jag har inte testat mer, tänkte testa idag igen men måste köpa test :) men ingen mens än och är beräknad att komma idag eller imorgon. Jag såg någon skugga men täntke att det var ett spökstreck så reagerade inte mer på det.

    Krånglar med korten igen :/ stort stort grattis till ett plus!! :)
  • Anonym (:))

    Svårt att veta, aldrig själv fått plus efter lång väntetid. Så spontant så borde det väl vara positivt?

    Aldrig testat med clear blue dock.

  • Isolines

    Håller tummarna för att du får ett fint plus, uppdatera gärna när du testat! :)

    Provar att bifoga min bild igen.

  • DomkallarmigS
    Isolines skrev 2021-09-29 08:06:08 följande:

    Håller tummarna för att du får ett fint plus, uppdatera gärna när du testat! :)

    Provar att bifoga min bild igen.


    Solklart positivt! Grattis :D
Svar på tråden Positivt efter testtiden?