• Anonym (Anonyma)

    Sambons barn äcklar mig

    Sambons barn har hållt på med incest. De har alltså haft samlag med varandra. Skit äckligt I know????

    Bara jag hör deras namn gör mig illamående och rädd.

    Vill inte ha någon kontakt alls med dem, eftersom dom är potentiellt hot mot mina egna biologiska barn. Hur förklarar jag min rädsla för sambon?

  • Svar på tråden Sambons barn äcklar mig
  • Anonym (det gör du inte)
    Anonym (Anonyma) skrev 2021-09-28 14:04:26 följande:

    Sambons barn har hållt på med incest. De har alltså haft samlag med varandra. Skit äckligt I know????

    Bara jag hör deras namn gör mig illamående och rädd.

    Vill inte ha någon kontakt alls med dem, eftersom dom är potentiellt hot mot mina egna biologiska barn. Hur förklarar jag min rädsla för sambon?


    Vet du detta med säkerhet, isåfall är frågan enligt mig inte hur du ska förklara din rädsla för honom för att skydda dina barn utan att du ska avlägsna dig från hela situationen omgående, är det inte uppenbart ?
  • Mrs Moneybags

    Usch, vad läskigt. Jag förstår din rädsla! 
    Det låter som en skräckfilm. Är hela din sambos familj på det här viset, avvikande från normalt familjeliv?

  • Anonym (nja, alltså)

    Nja, syskon-incest, som jag har forskat på, handlar med extremt få undantag om något annat än sexuellt sökande hos varandra. Jag har inte sett något enda fall där någon annan "drabbas" så oro för dina barn behöver du inte ha. I de allra flesta fall av syskon-incest handlar det desstutom om engångshändelser i tonåren. Ett fåtal syskonpar förälskar sig i varandra och har en mer långvarig sexuell relation, men många, många sådana par är syskon som inte vuxit upp tillsammans och inte ens visste att de var syskon.

    Detta alltså när det handlar om syskon-incest mellan syskon i lika ålder som båda var tillräkligt gamla för att först vad sex är och gick i i det på lika villkor. Inte äldre syskon som får för sig att våldta sina prepubertala syskon.

  • Anonym (qqq)
    Anonym (Anonyma) skrev 2021-09-28 14:04:26 följande:

    Sambons barn har hållt på med incest. De har alltså haft samlag med varandra. Skit äckligt I know????

    Bara jag hör deras namn gör mig illamående och rädd.

    Vill inte ha någon kontakt alls med dem, eftersom dom är potentiellt hot mot mina egna biologiska barn. Hur förklarar jag min rädsla för sambon?


    Är det inte en hittepåtråd så är väl lösningen enkel: ni behöver inte leva i samma hushåll. 
  • Anonym (Anonyma)
    Mrs Moneybags skrev 2021-09-28 14:39:08 följande:

    Usch, vad läskigt. Jag förstår din rädsla! 

    Det låter som en skräckfilm. Är hela din sambos familj på det här viset, avvikande från normalt familjeliv?


    Ja alla barn har någon form av diagnos. Även barnens mamma har psykiska problem. Skräckscenario
  • Anonym (Anonyma)
    Anonym (nja, alltså) skrev 2021-09-28 14:50:22 följande:

    Nja, syskon-incest, som jag har forskat på, handlar med extremt få undantag om något annat än sexuellt sökande hos varandra. Jag har inte sett något enda fall där någon annan "drabbas" så oro för dina barn behöver du inte ha. I de allra flesta fall av syskon-incest handlar det desstutom om engångshändelser i tonåren. Ett fåtal syskonpar förälskar sig i varandra och har en mer långvarig sexuell relation, men många, många sådana par är syskon som inte vuxit upp tillsammans och inte ens visste att de var syskon.

    Detta alltså när det handlar om syskon-incest mellan syskon i lika ålder som båda var tillräkligt gamla för att först vad sex är och gick i i det på lika villkor. Inte äldre syskon som får för sig att våldta sina prepubertala syskon.


    De är uppväxta tillsammans och har gjort det medvetna valet att ligga med varandra ?!? Försöker du få det att låta som normalt ??!
  • Mrs Moneybags
    Anonym (Anonyma) skrev 2021-09-28 14:53:20 följande:
    Ja alla barn har någon form av diagnos. Även barnens mamma har psykiska problem. Skräckscenario
    Jag skulle känna mig tvungen att distansera mig från hela alltet. Dvs göra slut och gå vidare i livet. 
  • Anonym (...)

    Hur fick ni reda på det? Vad säger pappan om det? 

  • Anonym (Casanova)
    Anonym (...) skrev 2021-09-28 15:15:23 följande:

    Hur fick ni reda på det? Vad säger pappan om det? 


    Har samma fråga... Brukar inte prata om mitt sexliv med mina föräldrar... Jag skulle vara extra ovillig att prata om saken om det var syrran jag låg med.


Svar på tråden Sambons barn äcklar mig